Permalänk
Medlem

Skrotdatorn!

Så här var det då, rensade mitt rum och hittade lite datordelar, märkte då att allt jag saknade för en till dator var ett moderkort,hdd och ram. Så jag drog in på inet och beställde ett Asus M2N68-AM PLUS, mATX för det var det billigaste! Sen drog jag bara 1gb ram och en 80gb hdd från min "vanliga" dator. Och resultatet blev detta

Tyvärr dog kamerans batteri under bygnaden så det blev inte så många/bra bilder.

Ang prestanda på den är det helt ok! Lite varm är den dock men, har fixat 2 fläktar till den.
Även detta har jag laddat upp/skrivit med den!

Enjoy då!

Specsen blev:

ASUS M2n68-am plus
Athlon64 x2 4800+ @ 2.5ghz
1gb ddr2
8600GT 256mb

Skrotdatorn!

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Har faktiskt samma chassi stående hos mig, dock med något äldre hårdvara ^^ AMD Athlon 2400+, 768mb ram, Asrock socket a, 2 x 40gb , 9600xt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Trevligt!

Har testat spela lite med den, på MW2 MP när jag kör en ground war har jag i snitt 70fps Helt spelbart imo!

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Skulle nog vara lite roligare om du gjorde den till en server!

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixorn:

Skulle nog vara lite roligare om du gjorde den till en server!

Vet inte om jag skulle behöva ha en server + att jag vill ju ha den som lan, gamla spel, medie center, emulator dator Men det var bland dem första tankarna jag fick när jag såg delarna men bestämde mig för det andra Ska försöka ta mer bilder här nån dag, batterierna måste ladda

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk

Temperaturgivarna visar helt klart felaktiga värden

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

hej har du någon av dina x2 prollarna kvar?

Visa signatur

|| Amd Phenom II x4 955 @ 3,3ghz|Asus HD 7850 2gb DCII @ 1ghz|8gb|GIGABYTE 870|Corsair CX 500w |Seagate 320gb