Asus crosshair iv formula stödjer nvidia ens?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2010

Asus crosshair iv formula stödjer nvidia ens?

Hej jag undrar efter som jag inte blir riktigt klok på asus info om gpu uppsättning. Hej jag hade ett HIS 5970 innan men det paja. Så jag fick ett mail från komplett om jag ville ha tillbaka pengarna eller ett nytt kort jag sa jag tar pengarna. Har lite ont om pengar nu och jag har sett att ett nvidia 480gtx är billigare än ett radeon hd5970. För jag ska resa till Holland och träffa en polare och behöver pengar så jag tjänar in lite pengar då till resan. Men ialf jag ska inte köra sli på asus bara singel uppsättning. Men funkar detta ens med ett nvidia kort tacksam för folk med ett Asus crosshair iv formula moderkort och folk med nvidia 400 serien svarar på denna tråden. Eller bara folk som vet.

Corsair 700d| ASUS Crosshair IV Formula| AMD 1090BE @4Ghz| ZOTAC GeForce GTX 480 AMP! | 8GB Corsair domintor 1600mhz| Corsair Force 60Gb| 2st Western Digital 500Gb @ Raid 0| 750w Corsair HX| + Free Macbook av skolan man kan inte klaga ialf.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
瑞典
Registrerad
Aug 2004

Ett kort funkar alltid

After Chuck Norris visited The Virgin Islands, they are just known as The Islands.