Mafia 2, room service problems. Chapter 10.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollefteå
Registrerad
Okt 2007

Mafia 2, room service problems. Chapter 10.

Tjena.
Sitter och spelar Mafia 2, är på chapter 10 d.v.s det här uppdraget;
http://www.youtube.com/watch?v =fV1umsZ2AsM

När man precis har sprängt själva rummet där och sen efter ett tag kommer man fram till en som kastar molovotov så sprinklern går igång, då ska man ju kuta till en hiss sen.

Skiten slutar inte ladda när det står loading, nån som varit med om samma sak? Nån tanke hur man fixar det?

Har skidrows crackfix med. Kan inte ta nån annan crack heller, då måste ja börja om. Har även sökt och har inte hittat nå annan tråd om detta.

AMD Athlon II X2 240 @ 2.8ghz | 2048mb, PC2-5300 | ATI Sapphire Radeon 4670, 512mb GDDR3|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av Moffe2k7:

Tjena.

När man precis har sprängt själva rummet där och sen efter ett tag kommer man fram till en som kastar molovotov så sprinklern går igång, då ska man ju kuta till en hiss sen.

Skiten slutar inte ladda när det står loading, nån som varit med om samma sak? Nån tanke hur man fixar det?

Har skidrows crackfix med. Kan inte ta nån annan crack heller, då måste ja börja om. Har även sökt och har inte hittat nå annan tråd om detta.

Lita på att en du kan få en ban från SweC för detta.... D.V.S om dom inte är sjysst nog och bara ger dig en varning.

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Sep 2009
Skrivet av Moffe2k7:

Tjena.

Köp det.

i5 3570K @ 4.3 GHz - Corsair H70 - MSI GTX970 Gaming - Corsair 8GB XMS3 - Asus Sabertooth Z77 - Corsair 650D - Samsung 840 250GB SSD - Corsair Force series SSD 120GB - 2x Samsung spinpoint 500 GB - 1x Samsung 2TB

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCp_25oBca6a69Xzy4pLgv3A

Klicka på citera så får du en (i)kaka.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollefteå
Registrerad
Okt 2007

Varför ska jag få ban för det där? För att jag kör med crack? Tänk om jag köpt det redan? Vilket jag har. Kan ni svara på min fråga är ni snäll?

AMD Athlon II X2 240 @ 2.8ghz | 2048mb, PC2-5300 | ATI Sapphire Radeon 4670, 512mb GDDR3|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.1.1
Registrerad
Jan 2010

Köper du det så kanske det står i manualen?

Dell XPS 13 9360 / På jakt efter nya projekt

Krusidullen är stulen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sala
Registrerad
Jan 2010

Varför skulle du behöva crack om du köpt det? Med tanke på att man inte behöver ha skivan i....

Herrow

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På nätet
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av Moffe2k7:

Varför ska jag få ban för det där? För att jag kör med crack? Tänk om jag köpt det redan? Vilket jag har. Kan ni svara på min fråga är ni snäll?

Men godmorgon. Har du köpt det borde du veta att du inte behöver crack eftersom spelet körs via steam, dvs, du behöver ingen skiva. Det är sådana som du som förstör för PC-communityn och jag hoppas verkligen du aldrig kommer vidare från chapter 10.

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollefteå
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av LoTex94:

Köper du det så kanske det står i manualen?

Skrivet av EEdwin:

Varför skulle du behöva crack om du köpt det? Med tanke på att man inte behöver ha skivan i....

Varför ska det stå i manualen för?

För att jag fick tips om att testa crack då jag kom till chapter 10. Men det blev inget bättre.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Maj 2003

*tråd låst*

Har du köpt spelet så behöver du inte använda cracks.

Till er andra; anmäl tråden istället för att skriva en massa saker, det blir bara jobbigare för oss annars.

Don't drink and drive, you might spill your drink.