Välj en av dessa CPU kylare till ett i5 760!

Permalänk
Avstängd

Välj en av dessa CPU kylare till ett i5 760!

Usbgrossisten - Intel & AMD

Välj den som kyler ner i5 760 bäst därifrån
Bry er inte om priset eller om att ta från en annan affär, välj ut den bästa som finns där.

Permalänk
Medlem

tror denna kyler bäst på den sidan. dock vet jag inte om den passar 1156 socket då de inte står

TITAN Amanda, Peltier CPU-kylare

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3xTra:

tror denna kyler bäst på den sidan. dock vet jag inte om den passar 1156 socket då de inte står

Det står Intel/AMD, LGA775/AM2+ Så den borde inte passa?

Jag skulle föreslå att du köper en Notua Dh-14~ från komplett eller inet ist för något därifrån. Det är mer detaljerat. Och du kan inte få fel grejjer där, för på usbgrossisten så visar dem inte klart och tydligt vad den gör, hur bra den presterar osv!

Visa signatur

Kanelbullar är goda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3xTra:

Konstig sida.. Den kylaren är från 2006 nån gång, definitivt inte mycket att hänga i julgranen längre. Dessutom vill jag minnas att den är för Pentium D?

Permalänk
Medlem

är det inte bättre att köpa en noctua ?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Ingen av dem kylarna som saluförs där (för övrigt ganska märkligt utbud...) är något att hänga i granen. MÅSTE du tvunget köpa något därifrån för att du har kompisrabatt eller presentkort eller whatever så välj för guds skull något annat och köp en riktigt kylare från exempelvis inet eller komplett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av agent57:

Usbgrossisten - Intel & AMD

Välj den som kyler ner i5 760 bäst därifrån
Bry er inte om priset eller om att ta från en annan affär, välj ut den bästa som finns där.

Ska jag vara ärlig så ser alla dåliga ut därifrån, du kan få mycket bättre för samma pris på andra affärer.
Vet att du inte bryr dig om detta, ville bara berätta det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Upstate:

Det står Intel/AMD, LGA775/AM2+ Så den borde inte passa?

Jag skulle föreslå att du köper en Notua Dh-14~ från komplett eller inet ist för något därifrån. Det är mer detaljerat. Och du kan inte få fel grejjer där, för på usbgrossisten så visar dem inte klart och tydligt vad den gör, hur bra den presterar osv!

Finnen har rätt:) Den passar inte, skulle sikta mig in på en Noctua eller om du har råd, typ H70 med 2 st Gentle Typhoon:)

Visa signatur

|NZXT H440 Black |GTX 970 STRIX|GIGABYTE Z97X-SLI|Corsair XMS3 1600 mhz 8x2 GB|Intel Core i5 4690K(4,0GHz)|Corsair RM750x| ADATA SSD PREMIER 256GB + Samsung 850 EVO 500GB |Corsair H110i|

Permalänk
Medlem

Köp något från Inet istället. Vill du ha den som kyler bäst så får du gratis frakt från inte i och med att det kommer gå på över 500kr.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Vad finns det från den sidan som kan vara något bra att köpa då?
Hårddisk?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ala_95:

Köp något från Inet istället. Vill du ha den som kyler bäst så får du gratis frakt från inte i och med att det kommer gå på över 500kr.

Men nu syftar jag bara på den sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av agent57:

Varför är du låst till just den sidan?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ala_95:

Varför är du låst till just den sidan?

Har pengar inne på payson kontot och orkar inte ta ut dom, vill handla med dom direkt istället.
Bara hittat usbgrossisten och sen itoutlet.se som tar emot payson.

Permalänk
Medlem
Skrivet av agent57:

Ehh, typ enda som funkar till 1156 är Akasa Nero S på den sidan, knappast ett bra köp av vad jag hört. Byt sida istället för o hålla fast till skitsidor med sortiment från 1991!

Visa signatur

|NZXT H440 Black |GTX 970 STRIX|GIGABYTE Z97X-SLI|Corsair XMS3 1600 mhz 8x2 GB|Intel Core i5 4690K(4,0GHz)|Corsair RM750x| ADATA SSD PREMIER 256GB + Samsung 850 EVO 500GB |Corsair H110i|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deaflong:

Ehh, typ enda som funkar till 1156 är Akasa Nero S på den sidan, knappast ett bra köp av vad jag hört. Byt sida istället för o hålla fast till skitsidor med sortiment från 1991!

Okej, något annat från den sidan då?
Hårddisk?

Permalänk
Medlem

NEEEEEEEEEEEEJJJJ!!!!?????? Skit i sidan, gå till Inet lr Komplett o köp något du kan vara nöjd över, inte nåt från Nisses skrothandel!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deaflong:

NEEEEEEEEEEEEJJJJ!!!!?????? Skit i sidan, gå till Inet lr Komplett o köp något du kan vara nöjd över, inte nåt från Nisses skrothandel!

Nej, ska handla något därifrån

Permalänk
Medlem
Skrivet av agent57:

Nej, ska handla något därifrån

Herregud grabben... varför ber du om hjälp när du ganska tydligen inte vill ha hjälp? Men som jag sa tidigare, det är den enda som funkar till 1156. Annars kan du väl köpa en extern hdd lr nåt kanske?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deaflong:

Herregud grabben... varför ber du om hjälp när du ganska tydligen inte vill ha hjälp? Men som jag sa tidigare, det är den enda som funkar till 1156. Annars kan du väl köpa en extern hdd lr nåt kanske?

jO?
Ja vill ha hjälp med att hitta något fint från den sidan

Permalänk
Medlem

Hårddiskarna på sidan duger väl, rätt ok pris o så. Men håller fast vid att du ska köpa en kylare från en annan sida:)

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deaflong:

Hårddiskarna på sidan duger väl, rätt ok pris o så. Men håller fast vid att du ska köpa en kylare från en annan sida:)

okej, bortse från kylning nu då
Hårddiskarna duger, något mer :)?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

intel 750@4,1ghz
7950@1070 core 1400mem
mb gigabyte p55ud6

Permalänk
Avstängd

var hittade du den på sidan

Permalänk
Medlem

Usbgrossisten - Seasonic X-650, nätdel 650W ATX12V ver 2.3, aktiv PFC, 12cm fläkt / Usbgrossisten - Seasonic X-750, nätdel 750W ATX12V ver 2.3, aktiv PFC, 12cm fläkt är bästa nätaggen på marknaden just nu typ. Har du så mycket pengar att handla för så är dom ett vettigt köp. Kanske ett 5770 eller 5750 ifall du redan har ett för att köra i CF? Annars är nog hårddiskar det ända vettiga därifrån.

Permalänk
Medlem

den sidan ser ut att bara sälja billiga varor från kina eller ngt sånt. övrigt soritment (typ allt annat vanligt) är du markant dyrare än inet och komplett.

typ de vill bara sälja sitt eget, resten finns bara för att det måste finnas.

Permalänk
Medlem

Vem vid sina sinnes fulla bruk rekommenderar ett 750W nätagg för över 2000 spänn? Kära någon...

Permalänk
Medlem
Skrivet av agent57:

var hittade du den på sidan

Usbgrossisten - Spire VertiCool IV, CPU-kylare för Intel & AMD, helt i koppar

Visa signatur

intel 750@4,1ghz
7950@1070 core 1400mem
mb gigabyte p55ud6

Permalänk
Avstängd

Köper en sån, någon hårddisk därifrån som är godkänt prisvärd då :)?

Permalänk
Medlem

Snabbt svar; Nej inte direkt. Den billigaste 2TB's disken är fortfarande runt 25% dyrare än motsvarande hos inet eller komplett.