Vad äter du till en bra film?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG
Registrerad
Jan 2008

Vad äter du till en bra film?

Vad äter du när du ser en riktigt bra film? Jag lyxar till det med tacos eller en kebabpizza!

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2002

När jag ser en bra film så riktar jag helst all min koncentration till filmen och snaskar du inte på något.
Något att dricka går bra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Wonderland
Registrerad
Jul 2004

Det blir väl popcorn/chips med saft/läsk. Aldrig att jag äter en kebabpizza eller något annat stort, känns som om jag förlorar koncentrationen på filmen då.

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
South of heaven
Registrerad
Maj 2004

Smågodis och en dricka brukar det bli.

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

Ofast bara en dricka. Om jag käkar något så blir det några goda mackor. I princip aldrig chips eller popcorn.

Till oändligheten, OCH VIDARE!
Citera mig när ni svarar är ni söta http://www.stalofilm.se (uppdaterat showreel för 2011)
Dina filmredigerings/effekt-frågor besvaras här!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

brukar bli popcorn eller lösgodis. och Loka vatten eller öl

Survival of Earthquake skåne 2008

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Ostbågar.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG
Registrerad
Jan 2008

Ja det är juh inte alltid jag käkar när jag ser på film utan när jag vill lyxa till det lite. Skulle nog ha skrivit det. Oftast så har jag bara något att dricka typ en Ramlösa och kanske typ lite bananchips! Fy fan vad gott det är med bananchips tror jag skall ta mig några nu ha!

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gotland
Registrerad
Apr 2009

Brukar inte äta när jag ser på film. Gör jag det är det för att jag är hungrig. fast ibland kan man lyxa till det med glass och bär eller godis

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg!
Registrerad
Sep 2007

Brukar inte äta något, men jag är inte heller den som planerar att se film. Kanske har någon soft film uppe på en skärm och slö surfar lite samtidigt.

Annars är det klassiska grejer som chips och öl som gäller om man seriöst ska se en film.

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Aug 2006

Inleder ofta med en Pizza av märket Dr Oetker och en burk cola för att sedan gå över till chips, lösgodis och ramlösa citron
Jag har väldigt svårt att se på film eller tv öht utan att äta något.

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Flera mil ut i någon skog
Registrerad
Jul 2006

Brukar baka kakor till en bra film

i7 4770K @4,3 GHz | MSI GeForce RTX 2080 X Trio | Corsair Vengeance 16GB
Burson Conductor -> Fostex TH900

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Sep 2008

Chips framförallt och mjölk, det är riktigt gott. Har ett tipps till, banan och chips är något man gärna äter.

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Morotsstavar med dip till, så sjukt gott.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Dec 2004

Ingenting, är filmen bra glömmer jag tuggandet, tyvär så är det väldigt sällan numera... :/

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boden
Registrerad
Dec 2002

Hade varit intressant att se hur många liter Pepsi Max som fått sätta livet till filmtittande här hemma

När något tuggas är det lite plockgodis eller mackor - aldrig chips eller popcorn nuförtiden.

More Human than Human.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG
Registrerad
Jan 2008

Tittar på röd oktober nu och blev så sugen på plockgodis nu! Plockgodis är något jag äter allt för sällan. Kanske 3 - 4 ggr om året.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kosmos
Registrerad
Mar 2003

Popcorn går alltid hem sen nått att dricka till.

- 8600K@Turbo - 2x8gb DDR4@3000mhz - 1060GTX 6gb@+150mz gpu/+700mhz mem med Accelero Twin Turbo II - Jonsbo U3 - AOC Agon AG271QG -

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Hur kan ni äta chips till en film? När man tuggar så låter det i hela skallen så hör man inte vad som sägs i filmen. Popcorn och läsk är väl standard hos mig.

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av Cloudstone:

Hur kan ni äta chips till en film? När man tuggar så låter det i hela skallen så hör man inte vad som sägs i filmen. Popcorn och läsk är väl standard hos mig.

Man låter chipsen ligga i munnen tills de blir mjuka

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Jul 2001

Oftast lösviktsgodis eller ostkrokar och pepsi max till det

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2008

Mtn. Dew endast

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen
Registrerad
Apr 2004

Det blir vindruvor gott och låter inget.

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lbg
Registrerad
Dec 2001

Jag brukade äta Zapatas Dip (den i en aluminiumburk som fanns förr) och OLWs grillchips. Men det var när just den dippen fanns. Vet inte om den säljs någonstans längre (inte hemmavid i alla fall)

Nu brukar jag lyxa till det med lök-dipp och dill & gräslökschips de gånger jag har något till mina filmer.

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Källaren
Registrerad
Sep 2004

käkar typ allt, chips, godis, popcorn, chocklad, chokladglass, falukorv, stekt kött, frukter, öl-korv, pizza, hamburgare osv, brukar dricka allt som innehåller socker eller öl

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
?????
Registrerad
Okt 2003

Det som finns,allt som är gott och man råkar ha hemma.

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:Asus GTX 1060 3GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Jävligt gott med chilinötter till film måste jag säga.

i7 4790K @ 5.0 GHz 24/7 • Noctua NH-D15 • Gigabyte Z97X-SLI • Crucial 2x8GB DDR3 9-9-9-24 • ASUS ROG STRIX Geforce 1080 GTX @ 2075MHz Core • Samsung 24" SM2443 + Philips 220CW 22" • X-Fi XtremeMusic • CM HAF X • Fractal Design Integra R2 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2009

Isbitar. Då har man både och.

Edit: Om ärligheten når sin topp, så är det oftast lösgodis och något trevligt att dricka, chips fungerar också mycket bra.

Gillar även en nyttig tonfiskröra, med mycket lök i, det är så jävla gott. Den ska vara något stark med (chiliflingor fungerar toppen), och fall man inte bara käkar det ur en skål så fungerar det perfekt på ett knäckebröd! Oj oj oj, nu blev jag sugen. Och vatten till det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2007

Äter ni olika beroende på om filmen är bra eller dålig? Om så är fallet, hur bestämmer ni er i förväg vad ni ska äta? Är det förväntningarna som bestämmer eller ser ni filmen en gång först och om den är bra så kollar ni på den igen med något gott tilltugg?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Katrineholm
Registrerad
Feb 2008

Lösgodis om det finns hemma annars chips, ostbågar , jordnötter , glass ,popcorn och om inte nått av det finns hemma så gör man några mackor bara för och ha något och tugga på^^.