Geforce Drivers 260 ger prestandaskjuts till GTX 460

Permalänk
Medlem

Problem att installera..... Kommer bara upp där det står "Det gick inte att installera", vad gör jag för fel???

Visa signatur

I5 760, Asus P7P55D, GTX 460

Permalänk
Medlem

testa "Kör som administratör"

För övrigt, bara jag som upplever att datorn blev väldigt långsam? De program som jag har på autostart tog ca 20sek att starta klart istället för 5sek. Sen kunde jag inte få igång BC2 heller.

Hoppade tebax till den äldre versionen

Visa signatur

Asus N56VZ + 256 GB Samsung SSD

Permalänk
Medlem

när kommer WHQL ut då ? :S

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av EddAa:

när kommer WHQL ut då ? :S

Nån gång den här månaden enligt Nvidas blog.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skaliss:

Nån gång den här månaden enligt Nvidas blog.

finns de ingen datum .. då jag hade tänkt formatera datorn )

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk

Tog ner betan (260.63) för ett tag sen och blev riktigt nöjd med prestanda ökningen i bla. bc2. har dock ett "problem" att min skärm inte går igång förän inloggningsdelen dyker upp, alltså så kan jag inte se uppstart/bios delen osv. Det är inget problem nu iofs, men känns att det behövs fixas innan (om) jag faktiskt får problem med datorn.

nån som har förslag på vad som kan spöka? kan även nämna att jag var tvungen att byta från hdmi till dvi efter ny drivisarna installerades, då jag inte fick bild alls med den ikopplad.

Sitter på 460sli, ASRock P55 Extreme bräda och Acer G245HAbid skärm.

Permalänk
Medlem

är väl knappast drivisarna som är problemet där, de används väl inte förens du kommit in i OS:et? :S

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Skrivet av Tommy_h:

är väl knappast drivisarna som är problemet där, de används väl inte förens du kommit in i OS:et? :S

Eftersom detta uppstod i samband med att nya drivisar installerades, och att dvikabeln är inkopplad via grafikkortet, så har jag svårt att tänka mig att det är nått annat.. Eller är jag helt ute och cyklar med nattmössan på?

Permalänk
Medlem

WHQL släpptes i måndags för er som inte visste!

Permalänk

Fungerar inte till min G73JW, "Hittar inte kompatibel maskinvara".