fläkt låter som fan PS3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmköping
Registrerad
Dec 2006

fläkt låter som fan PS3

vad ska man ringa för dirkt nr om det nu finns något sånt, för att kunna prata med någon på sony som kan hjälpa en. för min fläkt låter som fan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2010

googla? Finns säkert på sony/siba/elgig's hemsida.

edit, om du går in på nordiskfilm så finns det ps3 support där.
Maila eller ringa, 7kr i minuten dock.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av FleXi:

vad ska man ringa för dirkt nr om det nu finns något sånt, för att kunna prata med någon på sony som kan hjälpa en. för min fläkt låter som fan

Låter fläkten hela tiden eller?

För igår upptäckte jag att min fläkt plötsligt började låta som ett kärnkraftverk. Men slutade efter ett tag dock.
Vet inte vad som hände haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2009

Om den låter hela tiden, dvs så fort du sätter på den är det något skumt, men har den stått på ett tag och blivit varm är det som det ska

Lånar tråden lite här, har också letat efter ett nummer till sony.. , Blurayläsarn har lagt av i min ps3a.
Tror garantin är ute så det lönar sig inte o kontakta elgiganten? (inköpt dec 07)

Xeon 6c/12t x5670 @ 4 GHz | GTX 1070 | 10GB DD3 | Asus P5X58D-E| Fractal Design R3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2009

Enligt konsumentköplagen har du alltid 3 års reklamationsrätt.

Asus P6X58D-E, Intel i7 930, Corsair XMS3 DDR3 PC12800/1600MHz CL9 3x2GB, Intel X25-M G2 80GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, Sapphire Radeon HD5770 Vapor-X, Corsair HX650, Noctua NH-D14, Fractal Design Define R2