Permalänk
Medlem

Sleeve-paket till TX650W

Har planerat att köpa sleeves till mitt Corsair TX 650W, då resten av datorn är svart, vit och blå blir detta temat. Är väl medveten om att många andra redan har detta tema, men bryr mig inte:)

10m svart sleeve
10m aquablue sleeve
10m vit sleeve
1m krympslang till varje färg
5m vit SATA sleeve
0.7m vit SATA krympslang

Nu är frågorna:
Blir det mycket över?
Ska jag köpa med tools, eller fixa själv?
Skulle ni rekommendera någon annan inköpslista av sleeves till datorn i sign?

Visa signatur

|NZXT H440 Black |GTX 970 STRIX|GIGABYTE Z97X-SLI|Corsair XMS3 1600 mhz 8x2 GB|Intel Core i5 4690K(4,0GHz)|Corsair RM750x| ADATA SSD PREMIER 256GB + Samsung 850 EVO 500GB |Corsair H110i|

Permalänk
Medlem

Har ingen aning om det blir för mycket, Men Svart, Vitt & Blått är Skitsnyggt! Fast. Vitt o blått endast hade varit snyggare! FINLAND!

Visa signatur

Kanelbullar är goda.

Permalänk
Medlem

När jag Sleeva mitt agg köpte jag 1 meter svart och 1 meter röd sleev och de räckte. Sen använda jag nästan två meter krympslang. men då hade jag krympslang i bägge ändar på sleevsen. Sen använde jag ett hopvikt stift från en häftapparat (häftklammer) och en liten plattång (för att trycka ner den ihop vikta klammern i kontakten) för att få loss stiften ut kontakten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samael:

När jag Sleeva mitt agg köpte jag 1 meter svart och 1 meter röd sleev och de räckte. Sen använda jag nästan två meter krympslang. men då hade jag krympslang i bägge ändar på sleevsen. Sen använde jag ett hopvikt stift från en häftapparat (häftklammer) och en liten plattång (för att trycka ner den ihop vikta klammern i kontakten) för att få loss stiften ut kontakten.

Bara 2 meter sleeve? har hört 10m rekommenderat minst till de flesta nätagg

Visa signatur

|NZXT H440 Black |GTX 970 STRIX|GIGABYTE Z97X-SLI|Corsair XMS3 1600 mhz 8x2 GB|Intel Core i5 4690K(4,0GHz)|Corsair RM750x| ADATA SSD PREMIER 256GB + Samsung 850 EVO 500GB |Corsair H110i|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deaflong:

Bara 2 meter sleeve? har hört 10m rekommenderat minst till de flesta nätagg

Jag sleeva mitt Fractal design modular (dock ej dom modulära kablarna) med två meter sleeving men jag kortade kablarna också eftersom dom var så otroligt långa.