Permalänk
Medlem

FPS Problem!

Tjena! Jag har då ett störande problem. Jag har konstant cirka 70-150 fps men kan ändå märka av ett lagg lite då och då (var 5 sekund ungefär) och detta börjar bli väldigt irriterande. Min dator är i signaturen ifall ni undrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konve:

Tjena! Jag har då ett störande problem. Jag har konstant cirka 70-150 fps men kan ändå märka av ett lagg lite då och då (var 5 sekund ungefär) och detta börjar bli väldigt irriterande. Min dator är i signaturen ifall ni undrar.

Om du även har 70-150 fps i dalaran på prime time på en high pop server så kan du gärna sluta klaga nu....jag har 17-30 fps i dalaran på prime time med min dator, se min siggy.

Visa signatur

Intel Core i7 3930K 3.2GHz socket 2011, Asus Rampage Extreme IV, Corsair 16GB (4x4096MB) CL8 1600Mhz VENGEANCE LP Quad Channel, Cooler Master Cosmos II Big Tower Black, Corsair AX 1200W 80+ Gold Modulär, Corsair H100 CPU water cooling.

Permalänk

med edn fps'en troligen uppkopplings lagg. kolla latency stäng av torrents, öppna portar bla bla bla du vet vad du ska göra.

om det inte hjälper ligger troligen problemet mellen din isp och blizzards servrar om det inte t.om är serverns fel eller patchen en del patcher kan vara rätt buggiga ihop med viss hårdvara ibland.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows