Diablo 2 Sorceress Build tips :D

Permalänk
Medlem

Diablo 2 Sorceress Build tips :D

tjena!

har börjat spela Diablo 2 igen och börjat med en sorceress och kommit en bit på vägen.
i nuläget är hon på Lvl 65 och jag har mestadels kört med Chain-Lightning och kompletterat med Firewall.

i nuläget har jag +4 to all skill lvls. på mina grejer
har maxat ch-li + light. mast och håller på med lightning. satt typ 12-14 på Warmth.
sen vidare så jag har 1 vardera på teleport och static field.
har satt 1 lr 2 på firewall eftersom jag inte använder den så mkt.
men nu har jag ganska nyligen kommit till "Hell" och där är det aningen svårt, samtidigt som många man möter är immuna mot både fire och lightning så får jag det lite kämpigt..

Har ni något tips på vad jag ska satsa på, nu i den "nya" ( ) versionen kan man ju resetta skill points 1 gång per svårighetsgrad...
har läst sorc build guide men det verkar som att de är gjorda för v 1.09 eller 1.10..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

aha! den har jag inte hitta innan, har bara hittat en massa andra, ska sätta mig och läsa direkt