Xbox 360 slim - Hänger charge kit med?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Aug 2008

Xbox 360 slim - Hänger charge kit med?

Tjena

Det är för dålig info på sajternas sidor. Får man med charge kit och laddningskabel eller?
Tänkte på 250gb varianten. Eller får man bara med ett par batterier? Riktigt kasst isf.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åmål
Registrerad
Dec 2001

Med alla andra kit får man med ett uppladdningsbart batteri + kabel för att ladda det hela från din xbox.
Har svårt att tänka mig att något annat skulle gälla slim.

Ett tips är att använda vanliga uppladdningsbara AA batterier ( en GP powerbank ) med 2700-3200mha batteri. Håller otroligt länge på varje laddning + att du får med 4 st så när två är slut är det bara att byta lite snabbt och köra igen. Köper du sen fler handkontroller är det bara att köpa flera batterier så att polarna får lite kräm i sina kontroller oxå

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Morbid Angel:

Med alla andra kit får man med ett uppladdningsbart batteri + kabel för att ladda det hela från din xbox.
Har svårt att tänka mig att något annat skulle gälla slim.

Är detta något MS börjat med nu? För med mitt Elite 120GB följde då ingen kabel med...

//Gorian

---

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2004

Nej, har varken fått med det till min 120gb Elite eller 250gb Slim.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åmål
Registrerad
Dec 2001
Skrivet av Gorian:

Är detta något MS börjat med nu? För med mitt Elite 120GB följde då ingen kabel med...

//Gorian

Detta var ca 2 år sedan eller mer, köpte Halo edition av xbox 360 när halo 3 kom.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Aug 2008

Ok sladden hänger antagligen inte med då, tackar för svaren

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
.
Registrerad
Feb 2002

Nej, nåt laddnings-kit följer inte med.

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åmål
Registrerad
Dec 2001
Skrivet av Raptor:

Nej, nåt laddnings-kit följer inte med.

Har just vart och bytt in min ps3a mot en xbox slim och nej man får inte med något alls tills sin handkontroll förutom 2 st durace.l batterier

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Köpte mig själv en brooklyn powerstation och 2 batterier till min xbox, skönt att bara lägga kontrollerna på plattan när man spelat klart.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av P-NILZ:

Köpte mig själv en brooklyn powerstation och 2 batterier till min xbox, skönt att bara lägga kontrollerna på plattan när man spelat klart.

Vad ar det? De later smidigt..

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002
Skrivet av TroNi:

Vad ar det? De later smidigt..

Induktionsladdare.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.