Permalänk
Medlem

Sleeve angående OCZ nätagg

hejhej, nu har jag bestämt mig att jag ska sleeva mitt kommande nätaggregat jag ska köpa,
ett Corsair AX750w nätagg
jag undrar hur många meter sleeve jag behöver (från mdpc-x såklart)
har tänkt mig färgerna rött och svart som alla andra har (vill vara en i mängden )

hur som helst så är det nätaggregatet modulärt och undrar ju hur många meter som behövs, gärna 50/50 på färgerna och hur mycket heatshrinks, som ska vara röda.
behövs båda mdpc-x's sleevingverktyg?

tack på förhand

Corsair AX 750W 80+ GOLD - Inet.se
länk till nätaggregatet

bytte nätaggregat

bytt nätaggregat som jag ska köpa
Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

mät kablarna..har du 10st som är 10cm tex..då beställer du lite extra. nån meter elr så så ligger du helt säkert ifall du gör fel mm..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Jag beställde nyss till mitt hx750 - då tog jag 30 meter svart och 20 meter blått och även 5 meter sata-sleeve. Jag tänker att man hellre har lite för mycket än för lite! Om du bara ska ha agget skulle jag åtminstone köpt 30 meter.. Kanske mer - beror på om du ska sleeva hela agget eller bara de kablar du ska använda..

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.