Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Jun 2010

YouTube skolprojekt!

Tjena! Jag tillsammans med tre till från min klass har gjort ett youtube klipp om miljön (det var temat).

Vad tycker ni om videon? Rolig,tråkig,bra,dålig,informativ,tom,idiotisk? här är en länk

YouTube - Klimatninjan

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Jun 2010

ingen som svarar

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

Jag vet inte riktigt vad du söker efter för respons här. Det såg ut precis som ett skolarbete. Det såg ut som att ni plockat upp en kamera, hittat på nått on the fly, sen gått ut någon timma och filmat det, sen satt er vid en dator och klippt ihop det och slängt på lite texter och en låt.
Det är vad det ser ut som.

Som skoluppgift är det inget fel på resultatet, men det är inte kul för någon annan än er att titta på. Det är inte någon direkt intressant eller ny information (vilket är självklart att man inte kommer med på en skoluppgift), och därmed inget direkt intressant för en utomstående att se. Så länge ni blev nöjda och hade kul tycker jag du ska känna dig nöjd.

Till oändligheten, OCH VIDARE!
Citera mig när ni svarar är ni söta http://www.stalofilm.se (uppdaterat showreel för 2011)
Dina filmredigerings/effekt-frågor besvaras här!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trondheim, Norge
Registrerad
Okt 2001

Kan ni inte prata om zero point energy så blir det lite mer Intressant? Antar att ni vet vad jag pratar om eftersom ni har et skolprojekt om miljø.

Jag tillverkar Elektronisk Background Music Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Jun 2010

zero point enrgy?

Hapone tack iallafall

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Maj 2003

Tits or GTFO...