Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Dec 2003

Dynamic Pattern

Hej på er !

Skulle vilja få lite feedback på vad ni tycker om mitt band. Vi spelar metal med Meshuggah, Pantera, Machine Head, Bulb, Killswitch Engage ,Periphery som influenser

Dynamic Pattern on MySpace Music - Free Streaming MP3s, Pictures & Music Downloads

Om musiken faller er i smaken så får ni gärna joina oss på facebook Dynamic Pattern | Facebook

Mvh

| Intel I7 950 3,06 GHZ | Noctua MH-U12P | Gigabyte GA-X58A-UD5 | ASUS GeForce GTX 680 2048MB DirectCUII TOP | Asus Xonar ESSENCE STX | OCZ 6GB DDR3 1600 MHz | Corsair Force 120GB | S

amsung SpinPoint 1TB HDD | Western Digital Cavier 2 TB HDD x 2 | Corsair AX750W 80+ Gold | Cooler Master STC-T01 Chassi Stacker | Logitech G510 | Razor DeathAdder | Surface 1030 | Benq G2420HDBL x2 | Benq GL2450 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Maj 2007

Lyssnar knappt på metal/hardcore utan mest på death metal. Men kan ge några synpunkter ändå!

Under da-da da da-da delarna skulle det inte skada med något som fyller upp tomrummet. Kanske lägga in något melodiskt?

Delarna vid rensång var riktigt bra. Väldigt mycket influenser från Killswitch Engage hör jag. De var väldigt mycket bättre än screamo delarna som var mest da-da -da -addada.

Ni har potential att bli bra iaf!

Citera så att jag hittar tillbaka! Intel i7 4770k | Gigabyte GA-Z78X-UD4H | 8GB Corsair XMS3 1333Mhz
| Geforce GTX 980 | OCZ Agility 3 120GB | EVGA G2 750W | Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Flera mil ut i någon skog
Registrerad
Jul 2006

Inte dåligt! Lyssnar på en del olika metal stilar, mestadels progressiv, och som Shrudder sa så kanske något melodiskt skulle bli bra. Variation/ experimenterande är något riktigt bra i allt tycker jag!

i7 4770K @4,3 GHz | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | Corsair Vengeance 16GB
Burson Conductor -> Fostex TH900