Antec lanserar modulära Lanboy Air

Permalänk
Melding Plague

Antec lanserar modulära Lanboy Air

Välkända Antec satsar på ett hypermodulärt chassi för både gamers och professionella användare.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

jamen det ser ju riktigt fult ut... Näej ser ut som nått som sku kunna passa på ett bygge.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Det går nog göra något snyggt av det:)

Visa signatur

/ Antec Ninehunderd Two / GA-MA790x-UD3P / 1090T @ 4ghz / XMS2 4GB / XFX HD6870 / WD 250GB WD 1TB / XFX 750W / Antec Kühler H2O 620 /

Permalänk
Medlem

Dom karnske skulle kallat det Dustboy Air.....

Visa signatur

MSI P67A-GD 65 / Intel i5 2500k / Thermalright HR-02 / 8GB 1600 Mhz Corsair Vengeance / Asus GTX 580 Direct CU II / Asus Xonar DX /Corsair F120 / 1 TB samsung F3 / Corsair AX-750 / Antec 1200

Permalänk
Inaktiv

Som att bygga med Lego.

Permalänk
Medlem

KOmmer ju bli en massa problem med damm rätt snabbt, näten är nog inte tillräckligt finmaskiga. Sedan går det ju inte att kontrollera luftströmmarna men det kanske går på ett ut när det är så luftigt.

Permalänk

Av nån anledning så gillar jag denna skarpt men ca 2k låter saftigt för mesh och 5 fläktar

Permalänk
Medlem

Snacka om att de där kommer bli världens dammsugare!! inga filter över huvud taget!!

Permalänk
Medlem

Ser klent ut tycker jag. Håller den att sitta på?

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Sjukt ful
Inga bra dammfilter vad jag ser
Säkert supersmidig
Men det spelar ingen roll

Inget att ha.

Visa signatur

| Dell u2311h | Antec 300 | Intel i5 760 @3.5GHz | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | Gigabyte GA-H55M-UD2H | Gigabyte GTX 460 1GB | Corsair VX 550W | 2 x Samsung Spinp F3 1TB | | 1 x Samsung Spinp F3 2TB |

Permalänk
Medlem

lär ju låta grymt mycket, sen var de typ inget tänk på kabeldragning förutom ett ställe som kunde hålla kablar? då kan man ju lika gärna lägga datorn på skrivbordet lr skruva upp de på väggen xD lär låta och bli lika damigt. Kul med nytänkande men detta var dock fult och inget som faller i smaken för mig.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Intressant uppfinning men jag undrar hur ljudnivån med den där blir.
Ev. dioder i datorn lär synas och det är ju störande.
Kylning i burken kan man fundera på hur den är, beror säker mycket på fläktarna men... ja, vore intressant med test.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

1. Det ser väldigt plastigt ut
2. Dammigt är bara förnamnet
3. Luftströmmarna kommer vara okontrollerbara och kanske leda till sämre kylning på grund av alla "smyghål".

väntar tills testlabbet sätter klorna i det!

Visa signatur
Permalänk

Om någon bryr sig så heter låten The outer banks, av The Album Leaf.

Annars så tycker jag detta var väldigt intressand med en hel del finesser. Dock tror jag det blir väldigt dammigt med alla hål, inget bra luftflöde då luften bara kommer att vimsa omkring. Och lär ju låta en hel del också, sen finns det ingen plats för kabelhållning osv. Kan funka med sleeve dock!

Jag ger chassit 3p för deras nytänkande. Men dom förlorar 2 poäng på ovanstående saker plus att det inte var så speciellt snyggt tycker jag.

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Lyssna inte på haters Antec! Sjukt kul! Härligt att kreativa saker kommer!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Enda jag kan tänka på: Damm och hög ljudnivå! Men ändå lite tufft, ska man överklocka mycket och inte vill ha moderkortet direkt på testbänken så är detta nog ett bra alternativ pga möjligheterna till riktigt bra kylning.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

Haha.. ser ut som ett uppdaterat 'lego' jag har i en låda.. är nog en 25år gammalt ser nästan exakt ut likadant förutom att mitt är i metall och detta är lite mer plastigt och fläkt filter

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Usch

Vad fan liknar detta ?? Vill jag ha en låda av Lego kan jag ju lika gärna köpa en kartong med Lego, och bygga ett grymmare chassi !
Jag är säker på att Antec kommer att få problem med att sälja denna låda...eller vad det nu är, jag kan inte riktigt hålla med om att det skulle vara ett "chassi".

Permalänk
Avstängd

*Så här tänkte jag när jag såg videon*

-Wtf? Vad är det för en ful legosats? Sen Ah ett chassi. Riktigt fult.....Hm ändå verkar det smidigt. Nä det kommer att dra in 10kg damm på en vecka. Hm vad kostar chassit? 1800:-!!!! för en sak som liknar en byggnad under konstruktion! Nja -FAIL!

Sen gjorde det inte bättre när tjejen hade rosa nagellack xD skar ju inte alls mot chassits färger Hon skulle ha haft Vit färg eller Röd.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Har drabbats av fruktansvärt habegär! hoppas bara den kommer i någon annan färg än gult.

Edit: Såg just på antecs hemsida att den kommer i blått och rött också. Givet köp för mig.

Visa signatur

I5 750@3.8|8GB XMS3@1600MHz|Gigabyte GA-P55A-UD6|GTX460 1GB@900MHz/1,087V|Intel 320series 80GB|

Permalänk
Avstängd

hahaha, exakt va ja tänkte på

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av Jersey:

Vad fan liknar detta ?? Vill jag ha en låda av Lego kan jag ju lika gärna köpa en kartong med Lego, och bygga ett grymmare chassi !
Jag är säker på att Antec kommer att få problem med att sälja denna låda...eller vad det nu är, jag kan inte riktigt hålla med om att det skulle vara ett "chassi".

Haha +1

Visa signatur

Razer Blade Pro 17 | RTX 2070 Max-Q

Permalänk

Verkar ju jävligt smidigt, men det är fult som fan, å lär ju dra in damm som en gnu. Men konceptet är fint, behöver bara poleras en aning.

Permalänk
Medlem

Äntligen någon som kan bygga en vettig HDD-bur. Att den kommer först nu är ju enbart larvigt. Damm blir säkert inte kul men det är inte svårt att fixa dammfilter och dammsuga vid behov.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

Vilket skräp!

Känns som ett öppet sätt att tjäna pengar på tolvåringar som har tillgång till pappas plånbok.

Permalänk
Medlem

Gillar logikern här, så fort det är något man själv inte vill köpa är det värdelöst...

Permalänk
Musikälskare

Ugh...

Inget bra med det chassit men reagerade mest över hur rangliga handtagen såg ut

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Jag skulle aldrig betalat 2k för ett plast chassi. Snyggt var det inte heller

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

ser nice ut. gillas. dam flyga in sen ut

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).