Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Våxtorp
Registrerad
Nov 2009

Lounge CDs

Hej.

Då och då vill man ju lyssna till lite långsammare musik och just sådan har jag hittat. Tyvärr vet jag inte om dessa CD skivor finns att få tag på i Sverige och jag brukar inte handla från utländska e-buitker. Om ni vet något om nedanstående CD skivor så gör ett inlägg.

Tack på förhand.

LATE LOUNGE VOL.2 (se: LATE LOUNGE VOL.2 im DELUXE SHOP )

LATE LOUNGE VOL.1 (se: LATE LOUNGE VOL.1 - CDs - Alle Produkte im DELUXE SHOP )

Jag hittade skivorna på Nätbutik för music : CDMarket.eu Är det någon som har erfarenhet av dem? Företaget finns i Estland och leveranstiderna är ganska långa. Tydligen ska det gå bra att handla på faktura. Tar fortfarande emot tips på svenska e-butiker som säljer dessa titlar.

Extra info

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Kollade lite snabbt på spotify och där finns iallafall Late Lounge Vol.2 Late Lounge Vol. 2 - Redlounge Orchestra - Spotify

Sen kommer säkert båda skivorna finnas på Grooveshark - Listen to Free Music Online - Internet Radio - Free MP3 Streaming

Men butiker att köpa dem vet jag tyvärr ej.

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 16GB Crucial DDR4 2133 | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bålsta
Registrerad
Jul 2001

Försökte leta på google men jag hittade tyvärr inga svenska sidor som sålde dessa skivor. De finns dock på amazon.co.uk för ungefär samma pris som CDMarket.eu sidan.

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Våxtorp
Registrerad
Nov 2009

Hej

Okej, jag får försöka kolla upp vad CDmarket.eu är för ett företag. Om någon har erfarenhet av dem så hör gärna av er.

Hej igen.

Jag fick svar på mitt mejl som jag skickade till företaget så jag lägger in info i tråden.

"Hej

Vi har varit inom musik branchen mer än tio år. På svenska marknadenungefär två år. Och vi har cirka 5000 svenska kunder. Samt har vi kunderfrån Norge, Finland, Tyskland, Danmark osv."

Jag tycker det låter förtroendeingivande nog så det mesta talar för att jag lägger in en beställning där. Hoppas bara att leveranstiden blir kort så att inte fakturans förfallodatum hinner infalla innan jag får paketet (leveranstid för mina titlar 10-20 dagar).

Ny info

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Våxtorp
Registrerad
Nov 2009

Hej.

Beställningen är nu gjord. Återstår att se hur lång leveranstiden blir.