Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2006

NHL 11 Online Strul

Hej! Har ett problem som jag inte verkar kunna lösa på egen hand och det är väldigt störande. Tänkte då vända mig till er på Sweclockers!

När jag ska gå in i onlinespel så börjar den söka och söka efter motståndare men det är inte ofta jag kommer in där man väljer lag och OM jag kommer in där man väljer lag är det inte ofta jag ens kan välja lag, den bara fryser och jag ser motspelaren välja lag. Jag har kommit in i endel matcher dock BARA på bortaplan.

Köpte spelet NHL 11 från spelbutiken.se, fick inte spelet med Sedin bröderna på framsidan utan en med Chicago Blackhawks spelare på (Börjar undra om de kan ha nått med de att göra)

Någon som kan ha en lösning på detta? vore tacksamt!

ps. NHL 10 funkar klockrent i online läget.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland, Arvika
Registrerad
Jul 2004

Låter som du fått den nordamerikanska versionen. Jag tror också att det är problemet.

Main: [Define R4] [i5 3570k@4,6GHz] [8GB(2x4GB) Corsair Vengeance CL8] [Maximus V Gene] [DirectCU II TOP 680GTX] [180GB+120GB Intel SSD (330/310)] [Win7 64]
Laptop: [HP HDX16]
Server: [P182] [C2D 6850] [8GB RAM] [750GB HDD]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Tippar på samma orsak som ovan. Spelbutiken.se är inget bra alternativ om man inte bara ser till priset.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2010

En kort fråga bara, kan man spela en mot en på samma konsol? alltså inte online utan mot en polare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2006

Satte Utlös Port på alla portar som ska vara öppna då funkade det, dock bara i 3 dagar.
Nu är det samma fel igen, så det kan ju inte vara Skivan

Har en Thomson TG784 router.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vansbro
Registrerad
Nov 2007

beställde mitt från komplett.
fick också en black hawkare på framsidan?!!?!?!?!?!
kan inte spela mot en polare online heller. men ska det verkeligen spela nån roll vad det är för framsida?!?!?!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av Turambar88:

En kort fråga bara, kan man spela en mot en på samma konsol? alltså inte online utan mot en polare.

självklart kan man det

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb!
Registrerad
Aug 2008

Olika framsidor brukar i EA's fall betyda olika regioner. Kontakta komplett.se

Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vansbro
Registrerad
Nov 2007

men skulle det spela nån roll vilken region skivan hör till??
räcker det inte med att båda parter har nhl 11 kan man tycka..
den som vill kan få lägga till mig nordin87 få se om det funkar med nån överhuvudtaget..
mvh