Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Feb 2003

Q-Dance Qlimax 2010.

Ska för första gången på ett hardstyle-event och det fick bli Qlimax 2010 i Holland. Har tidigare bara varit på hårdrockskonserter/festivaler. Ska bli jävligt roligt att se hur allt ter sig på ett sånt där ställe.

Nu skapade jag ju inte tråden för att tala om detta; utan för att fråga om det är några fler medlemmar på Sweclockers som ska åka ner till Holland den 27:e November?

Q-dance - Qlimax
Trailer: Qlimax

Jag och 3 kompisar tar flyget från Arlanda den 27:e till Amsterdam för vidaretransport med tåg till Arnhem och incheckning på hotell där. Sen direkttransfer från hotellet till Gelredome och ett sjuhelvetes röj.

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Utrecht, Nederländerna
Registrerad
Mar 2010

ja bor 6 min från Gelredome i arnhem, men slösade mina konsert pengar på Taste of chaos i amsterdam i dec. Hoppas du får kul

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

Jag hade gärna dragit iväg på något sånt här. dessvärre har jag inga kompisar som delar samma intresse

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mölndal
Registrerad
Aug 2004

Jag har varit på Trance Energy ett par gånger men Qlimax har jag inte fastnat för. Det är inte riktigt min smak.

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Feb 2003

Då har Q-dance släppt line up:en och så även en ny introvideo för hela eventet.

Qlimax - 27th of November 2010 - GelreDome Arnhem

Line Up:
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Zatox
Wildstylez
DJ Stephanie
Psyko Punkz
Endymion & Evil Activities
Ruffian (MC)
TNT Aka Technoboy ‘n Tuneboy
Pavelow

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.