Hej,
Ja ni har ju redan räknat ut vad jag skulle skriva, så kan väl bara bekräfta nudå att jag faktiskt fick mitt paket idag, för en dryg timme sedan.
Mitt referensnummer från UPS var iaf: 1ZWV47610453739236
Om någon utanför Sweclockers är intresserad av att se ifall man kan få leverans från Televaruhuset eller inte.
Jag blev även ombedd att kommentera här på sweclockers då jag sa till dem på telefon att jag sett tråden och sen kanske de sett att jag skrivit här eller så var det bara en allmän begäran, så jag hoppas de läser även detta för de håller inte riktigt vad de lovar på deras hemsida.
Min leverans skedde inte 48h från frankrike efter mottagen betalning, inte ens från bekräftad betalning.
Enligt konsumentverket som jag nämnde innan så ska följande punkter finnas på ett "seriöst" bolags hemsida:
"Granska informationen på webbplatsen. Finns tillräckliga uppgifter om företaget, som adress och telefonnummer, totalpris inklusive frakt, leveranstid, ångerrätt och en fungerande kundtjänst? Säljaren måste ha all denna information på sin webbplats."
Se mer på: Handla på Internet - Konsumentverket
Statusuppdateringen för mottagen betalning funkar väl okej, men sen tycker jag faktiskt att de borde ha en status som berättar att min order faktiskt är skickad till det utländska lagret och att bollen ligger hos dem. Annars tror man ju verkligen att man bara betalt för en kundvagn vars innehåll man aldrig kommer se röken av.
Så nu har jag postat detta, förstår att detta är ett känsligt ämne så jag lämnar tråden med detta sagt, och hoppas att jag ändå är välkommen till SweC.
Mvh
Tobias