Blizzard på Gamex November

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Myanmar
Registrerad
Jul 2009

Blizzard på Gamex November

4-7 November kommer Blizzard till Gamex... tror ni att dem kommer låta folk spela demo för Diablo III? Vill testa den så mycket!!!

EIZO FlexScan SX2761W 29" | ASUS Crosshair III Formula | AMD Phenom II X4 955 3.21Ghz | Corsair HX1000W | Corsair Dominator 6GB 1866 MHz DDR3 | PowerColor HD 2900 XT 1GB (CrossFire) | Western Digital VelociRaptor 300GB 10KRPM 16MB SATA | D-Link DNS-323 2TB http://www.aperture1337.com/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Krylbo
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av L33tKr3w:

4-7 November kommer Blizzard till Gamex... tror ni att dem kommer låta folk spela demo för Diablo III? Vill testa den så mycket!!!

om dom gör det så kommer det säkerligen vara en insane lång kö:/

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Myanmar
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Frontlack:

om dom gör det så kommer det säkerligen vara en insane lång kö:/

1-2 timmars vänte innan Gamex öppnar, alternativ sova natten till nästan dag utanför mässan... Har inte stoppat folk att sova över för att köpa starcraft 2 hehe

EIZO FlexScan SX2761W 29" | ASUS Crosshair III Formula | AMD Phenom II X4 955 3.21Ghz | Corsair HX1000W | Corsair Dominator 6GB 1866 MHz DDR3 | PowerColor HD 2900 XT 1GB (CrossFire) | Western Digital VelociRaptor 300GB 10KRPM 16MB SATA | D-Link DNS-323 2TB http://www.aperture1337.com/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

Hade hoppats på det, men fick gå därifrån starkt besviken. Allt Blizzard hade var en monter med ett gäng datorer, varav hälften var avstängda, där folk fick spela Cata. När jag frågade representanten om Diablo 3 sa han bara att det är långt ifrån klart, är inte ens beta!

Sjukt dåligt Blizzard, ingen information på Gamex hemsida om vad de skulle ställa ut, och inget Diablo 3. Antar att Gamex anses, med all rätt, att vara en "låtsasmässa". Kändes som att det som fanns var det som blev över från de riktiga mässorna.

"Datorhelevete!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åkersberga
Registrerad
Nov 2001
Skrivet av Claustro:

När jag frågade representanten om Diablo 3 sa han bara att det är långt ifrån klart, är inte ens beta!

Eftersom man lovat Blizzcon besökare beta koder till Diablo III så tror jag inte betan kan vara så långt borta. Men man får se, när det väl bli beta betyder det att det väl är ungefär 6 månader till release.

Min första tanke är att det är så att man inte kunde garantera säkerheten för spelet och det är därför man inte tog med det. För spelbart är det man har helt klart, att det dessutom går att springa springa genom hela spelet från början till slut (om än med ofärdiga bossar etc) så finns det mer än nog content för en 10 minuters spelsekvens för alla.

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

@ReloadMaster

Jag vill minnas att dom gav ut SC2 betanycklar vid Blizzcon efter annonseringen vid WWI. Det var iaf minst 1 år innan betan gick igång om inte längre.. Så visst kan dom dryga ut det ännu längre, beta nycklarna betyder ingenting.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V