Hjälp med att hitta HoN liknande spel (closed beta)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2006

Hjälp med att hitta HoN liknande spel (closed beta)

Okej kom nyss hem från en polare och han visade mig ett nytt spel som var i Beta stadiet som såg lite små roligt ut och nu när jag är hemma så kommer jag självklart inte ihåg vad det heter samt polaren har lagt sig..

men det är typ som HoN man kan välja mellan olika heroes fast när man kommer in i en match så är det bara 1 lvl och mer som en arena fight där man har ett visst antal spells som med hjälp av ska förgöra fienden så fort som möjligt.. så om någon har någon aning om vilket spel det är och vad det heter så skulle det vara underbart..

Och det är endast closed beta just nu men brukar ha lätt för att hitta nycklar till "betor" så^^

here we go!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2005

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av adrian_cool69:

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

haha joorå^^ jag gör roliga är att han hade en beta nyckel som han skulle skicka men antar att han "glömde" det eller så är min mail seg som vanligt

here we go!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2009

Det är inte Blood line Champions du talar om? var med och beta testade det innan det släpptes (En polare som har gjort det)

Det låter lite som det spelet som du beskriver...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2005

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av InluZion:

Det är inte Blood line Champions du talar om? var med och beta testade det innan det släpptes (En polare som har gjort det)

Det låter lite som det spelet som du beskriver...

Japp det var de spelet och vadå innan det släpptes? det är fortfarande closed beta^^

here we go!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2009
Skrivet av norrby89:

Japp det var de spelet och vadå innan det släpptes? det är fortfarande closed beta^^

jo men alltså innan det blev en Closed Beta!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av InluZion:

jo men alltså innan det blev en Closed Beta!

dvs alphan^^

here we go!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2010

Tog bara några dagar att komma med i betan. Synd att spelet var värdelöst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Nov 2003

Vänta på map editor till HON då får du se på grejer. Tower defence / Hero arena / Arena osv. Kommer bli epicness of the moon and stars dragon slayer p11

Tangentbord: Ducky G2Pro (Mx Clear / stock dye sub PBT) // Ducky Shine 3 TKL (Mx Red / Ducky Grey / Blue engraved PBT) // HHKB (white/black mix) // Das v3 (Mx Brown / Ducky thin white blank PBT) // Corsair K65 (WASD custom blank set)