Nytt GTA??????????????

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2010

Nytt GTA??????????????

tjena!

äre bara jag som väntar på att rockstar ska släppa ett nytt gta?

jag hörde av en polare att dom har sakt nå om "agent" som dom håller på med

nån som vet

"Love Life,Get Paid Then Get Laid"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Varför alla frågetecken?

Jag har ingen aning om rockstar kommer släppa nytt inom snar framtid men visst kommer dem göra det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tellus
Registrerad
Dec 2004

Tanken man får när man sitter och lirar GTA4 med episoder är att det blir väldigt svårt att toppa denna generation. Jag tror Agent blir det sista stora spelet från Rockstar North. Staden håller för några episoder till i samma motor, men en äkta uppföljare (GTA5) blir nog enbart för nästa generation konsoler.

Med mera detaljer krävs mycket mera arbete, så jag tror det ligger en bra bit fram i tiden.

Agent däremot måste ju komma först när samma killar som gjort alla GTA förmodligen också ska göra GTA5. Vi fick bara titeln vid E3 2009 och sen några kommentarer från insidan att det ser väldigt lovande ut, efter det har det varit tyst. Dock ska tilläggas att Agent annonserades redan 2007 och att San Diego-studion arbetat på det 2003 till PS2 och xbox, men då lade man det på is. S det har redan mera än tre års arbete bakom sig.

Man lovade att det inte skulle serveras något vin innan det var dags att dricka, vilket då skulle betyda att vi får se screens osv när spelet ligger "nära" release...

E3 2010: Take-Two grooming Agent to be the next GTA - News

"ultimate action game” – Sam Houser, founder of Rockstar games
“[...]intense action, atmosphere and story[...]” – Sam Houser, founder of Rockstar games

Agent Fungerar!

http://www.rockstargames.com/gta5/ Error!

Men R* North anställer just nu nytt folk som ska kunna bygga storskaliga miljöer, så det dröjer nog inte många år innan vi får höra nått om GTA5...

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2009

Kollat i sista sidan av manualen i GTA 4? Där finns det någon hint. Dock bara en teknad bild.

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB