Turtle Beach XLC till Xbox 360 ?! Kör på min dator skärm! hjälp!

Permalänk

Turtle Beach XLC till Xbox 360 ?! Kör på min dator skärm! hjälp!

Hejsan! har nu bestämt mig för att köpa ett par Turtle Beach XLC men finns där något sätt att koppla in dem genom högtalarna man har istället för tv:n? Jag kör på min skärm så det känns lite onödigt att köpa hörlurarna om det bara fungerar till tv.

Tack!
(Snabba svar uppskattas)

Permalänk
Medlem

Vet inte hur dom ser ut för dig men en kabel ska vara genom hdtv kabeln, eller om du använder hdmi så ska dom vara kopplade till tv/xbox

*gör något olagligt nedan ;)*
Men om du är sugen så har jag ett x41 turtlebeach till xboxet for sale )

Permalänk
Skrivet av hypno:

Vet inte hur dom ser ut för dig men en kabel ska vara genom hdtv kabeln, eller om du använder hdmi så ska dom vara kopplade till tv/xbox

*gör något olagligt nedan ;)*
Men om du är sugen så har jag ett x41 turtlebeach till xboxet for sale )

Hehe bara för att vara elak, vad vill du ha för dem? (A)

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

1350 svenska kronor @turtlebeach.com men du kan ta dom för 800

Permalänk
Medlem

rätta mig om jag har fel. men XLC är bara för chatten.
Xbox Live Chatt.

Ska du ha med spel ljud så lär du ta någon som heter x41 eller någon annan siffra/siffror

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |