Sökes Lokal i Stockholm!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2009

Sökes Lokal i Stockholm!

Tjenare, det finns säkert liknande trådar men jag hittar ej svar i några.
Jag söker efter en lokal att hyra för ca 15-20 personer med internetuppkoppling och övernattnigsmöjlighet.
Har letat som en tok men hittar inget
Jäkligt tacksam för tips!

/King_Mange

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Inferno-Online Gaming Community & Lifestyle slipper ni släpa med datorerna också.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av Firkraag:

Inferno-Online Gaming Community & Lifestyle slipper ni släpa med datorerna också.

Så du menar att vi ska sitta och svettas / dricka alkohol på Inferno? njaaa funkar inte riktigt va. men tack ändå

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av King_Mange:

Så du menar att vi ska sitta och svettas / dricka alkohol på Inferno? njaaa funkar inte riktigt va. men tack ändå

du ansökte efter en lokal på sweclockers spel forum, jag antog att du då sökte ett ställe att lana på, inte festlokal.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Dessutom postade han det i ett underforum för spel.. Vad ska vi egentligen tänka då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av Firkraag:

du ansökte efter en lokal på sweclockers spel forum, jag antog att du då sökte ett ställe att lana på, inte festlokal.

men jag skrev att jag ville hyra en lokal, ska jag hyra hela inferno online då`haha

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd låst*

Jag har svårt att se någon koppling till spelforumet, så jag har låst den här tråden. I Övriga ämnen går det förstås bra att diskutera var man kan hyra lokaler (observera dock att annonsering är förbjuden). Vi brukar inte flytta trådar till ÖÄ, men trådskaparen får lov att skapa en ny tråd där.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.