Cooler master storm sniper chassi hjälp!!!

Permalänk
Medlem

Cooler master storm sniper chassi hjälp!!!

Tjena,

Har precis pluggat in mina pryla i detta (enligt mig) underbara chassi!

Det som förbryllar mig är att jag inte hittade nån kabel att sätta i "speaker" på moderkortet från chassit!!! Där fann helt enkelt ingen som i mitt gamla chassi. Nu kan jag inte höra pipet när datorn startar el om det är nått fel vid uppstart el nått annat.

Antar oxå att jag "power-led" kablarna på fel sätt då det inte lyser i powelampan uppe på chassit.

Nån som har ett likadant chassi som vill upplysa mig???

Permalänk
Medlem
Skrivet av I Kill:

Tjena,

Har precis pluggat in mina pryla i detta (enligt mig) underbara chassi!

Det som förbryllar mig är att jag inte hittade nån kabel att sätta i "speaker" på moderkortet från chassit!!! Där fann helt enkelt ingen som i mitt gamla chassi. Nu kan jag inte höra pipet när datorn startar el om det är nått fel vid uppstart el nått annat.

Antar oxå att jag "power-led" kablarna på fel sätt då det inte lyser i powelampan uppe på chassit.

Nån som har ett likadant chassi som vill upplysa mig???

http://img839.imageshack.us/img839/6391/speakererror.jpg

Kan det inte vara en lös högtalare med i chassit? har för mig att jag fick med det (har inte samma chassi som dig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gusalm:

Kan det inte vara en lös högtalare med i chassit? har för mig att jag fick med det (har inte samma chassi som dig)

O vart skulle den finnas då?

Permalänk
Medlem

Allt fler chassi-tillverkare väljer plocka bort PC-Speakern, kan dock vara så den följde med löst.