Vilken saw fälla skulle du valt? (OBS SPOILERS KAN FÖREKOMMA)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2009

Vilken saw fälla skulle du valt? (OBS SPOILERS KAN FÖREKOMMA)

Du är nu mitt inuti n riktigt "saw händelse" Av alla fällor ur saw filmerna vilken skulle du "helst" velat hamna i och av hela ditt hjärta inte utsättas för?.

Live or die make your choice!

Extrem indiespel gamer

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Hoppa ner i ett hav av kanyler. Massa stick i huden känns rätt lugnt jämfört med allt annat som förekommer i filmerna.

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Cloudstone:

Hoppa ner i ett hav av kanyler. Massa stick i huden känns rätt lugnt jämfört med allt annat som förekommer i filmerna.

Det är något som jag aldrig skulle klara av, enklast för mig skulle ha varit att döda för att överleva t.ex som fällan Amanda utsattes för först eller den i början av Saw 4(tror det var den) då de 2 männen är fastkedjade och har igensydda ögon och läppar. Men jag skulle aldrig klara av att kapa,skära eller skada mig allvarligt som t.ex dom som sågar av benet för då skulle jag geupp direkt

Extrem indiespel gamer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Jul 2001

jag hade valt en snigel i ögat

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av MIFFo_BEast:

jag hade valt en snigel i ögat

Jag hade valt en snigel på ögat.

Skulle annars lätt döda för att komma ur en dödlig fälla. Vissa skador på kroppen kan jag utsätta mig för, som att såga av ett ben eller liknande, men skulle lätt föredra att döda.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Alakai:

Jag hade valt en snigel på ögat.

Haha jag vill ångra mig nu

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2007

Om det nu var så att fällan verkligen går att klara så hade jag lätt valt den där tjejen stoppar upp armarna i boxen med skärbladsgenomföringarna. Känns ju lite som om man själv aldrig skulle ha stoppat upp bägge händerna och tagit det lite lugnare när man försöker nå sprutan och inte hetsa på. Så man sedan kan hjälpa till med den fria handen att öppna genomföringarna underifrån.

Fast hur den mentala styrkan varit där då är inget man vet :).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mälaren
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Cloudstone:

Fatta om dessa skulle träffa ballen eller nåt, aj.

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2002

Bomb-halsbandet helt klart.

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2009

Om ni sett nya, skulle jag valt denna när man sitter i en stol och har massor av hagelbössor (eller vad det nu var) riktade mot skallen på dig och du har en nyckel i dig. Och du får inte skrika, eller vara högljödd, då förs hagelbössorna närmare ditt huvud.

Och då måste det vara någon annan som hämtar nyckeln ur dig för att stoppa det och du måste vara tyst, under en minut.

Om jag då skriker för att personen suger på att ta ur nyckeln ur mig för att stoppa det, så får jag skylla på personen istället... oh wait.