Permalänk
Avstängd

Ja, jag börjar också tro att är något väldigt flummigt på gång...

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

De va som fan

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem

Gåtan definitivt löst!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd

Haha! Busted! Men vad är poängen? Det skulle ju aldrig lura en polis och definitivt inte en polishund. Är det för att dölja för föräldrarna eller bara för att det är "gulligt"?

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

Haha! Busted! Men vad är poängen? Det skulle ju aldrig lura en polis och definitivt inte en polishund. Är det för att dölja för föräldrarna eller bara för att det är "gulligt"?

Men för att polisen skulle komma i närheten av den så krävs att någon rapporterar odlingen, så syftet bör vara att hemlighålla för besökare. Och människor/föräldrar öppnar sällan upp en datorlåda de inte äger, till skillnad från byrålådor eller garderober eller liknande platser.

Eller så hade han helt enkelt tråkigt, man kan ju aldrig vara säker.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Han ska säkert odla tomater i chassit

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Hedersmedlem

Om det är odling så lägg ner det

Du kan lika gärna röka en maskros som det du kommer att få ut i ett chassi...

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Det ska deffentivt inte används till att odla nå jävla knark i!

Permalänk
Skrivet av hank2000:

Det ska deffentivt inte används till att odla nå jävla knark i!

Vad ska du ha skiten till då? Är det inte lättare att bara använda ett vanligt vägguttag, 'eller i värsta fall, koppla in din grendosa i ett vägguttag'? xD

Visa signatur

Intel i5 4670K -> Antec Kühler 620 | Asus Z87 Pro | Corsair XMS3 4x2Gb 1600Mhz | 2x Gigabyte WF 670 2GB SLI | XFX PRO 850W | Samsung 830 256 GB | 2 st WD caviar black 640 GB | NZXT phantom vit | Acer 23,6" LCD GD245HQAbid + Nvidia 3D vision

Permalänk
Hedersmedlem

Svaren är alltid vad det inte skall användas till. Du blir nog en bra politiker, om du inte redan är en. "Tyvärr" verkar Sverige ha vaknat och vill ha ledare som är ärliga och med koll på läget.:cool:

Skrivet av ilstallione:

Om det är odling så lägg ner det

Du kan lika gärna röka en maskros som det du kommer att få ut i ett chassi...

Och därför tycker jag din avatar (som jag älskar) är så passande i just denna tråden. Maskrosor och friskusar, som njuter av naturens goda.:P

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av hank2000:

Det ska deffentivt inte används till att odla nå jävla knark i!

Jag kan ju säga att jag kommer att vara väldigt noga med att svara hur du inte ska göra på alla dina frågor i all framtid iaf.
Varför är det så svårt att berätta vad du ska ha skitet till? Du har ju fått en massa sjyssta råd av folket här, men envisas med att inte svara på frågor själv.
Dålig forumetikett imo.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MultiMan:

Svaren är alltid vad det inte skall användas till. Du blir nog en bra politiker, om du inte redan är en. "Tyvärr" verkar Sverige ha vaknat och vill ha ledare som är ärliga och med koll på läget.:cool:

Och därför tycker jag din avatar (som jag älskar) är så passande i just denna tråden. Maskrosor och friskusar, som njuter av naturens goda.:P

Absolut, aldrig fel att njuta av naturens egna godsaker

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk

Den här tråden var bland det roligaste jag läst på länge! självklart bokmärkt!

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Den här tråden var bland det roligaste jag läst på länge! självklart bokmärkt!

Ja det blev några garv när man läste hela tråden, men fortfarande så sitter man här med en stor undran
och undrar varför TS inte kan svara på frågan

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]