Testa mitt senaste spel, Color Clash - Techno Tilt

Permalänk

Testa mitt senaste spel, Color Clash - Techno Tilt

Titel: Color Clash: Techno Tilt

Genre: Pussel

Beskrivning: Color Clash: Techno Tilt är ett pusselspel för alla som gillar att gnugga geniknölarna. Flytta dina färgade block genom att luta spelplanen. Kombinera rött med rött och blått med blått, men akta dig för att kombinera rött med blått!

Kontroller:
Piltangenterna: Luta spelplanen
Enter: Börja om
Esc: Stäng av / Gå till meny

Ladda ner på: Gamers Delight | Play us!
Jag rekommenderar att ni sparar mappen där ni har skrivrättigheter t ex skrivbordet.

Plattform: Endast Windows och iPhone.

Av:
jop - programmering
Locke - musik
Lazy - spel- / leveldesign

Permalänk
Medlem

Hade provat om jag inte behövt ladda ner det :/

Permalänk

Väldigt bra spel! har spelat i nån timme nu och tycker verkligen att ni förtjänar credits för detta spel, mycket bra pussel som jag gärna skulle vilja se på Apples iPod/iPhone.

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk
Medlem

Riktigt nice spel, cool effekter med färgena

Hoppas det kommer till iPhone!
+1

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

XBLA kanske? eller PSN?

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

jag hunnit till level 10 hittills och jag gillart

Permalänk

Kul att ni gillar. Spelet är fortfarande under utveckling så det kan bli en del nya features. Idéer tas tacksamt emot! Framförallt behöver vi göra nya banor eftersom vi endast har 20 än så länge. Ni kan faktiskt testa att göra egna banor och posta dem här om ni vill. Det är mycket enkelt, öppna en level fil i notepad och experimentera själva (W, B, R är block som går att röra på och w, b, r är väggar i respektive färg dvs White, Blue, Red). Bara ändra i första banan och posta här om ni kommer på något klurigt så tar vi tacksamt emot era bidrag. Vårt mål har hela tiden varit att släppa detta på iphone så stay tuned