PS3 slim eller Xbox 360 med kinect?

Permalänk

PS3 slim eller Xbox 360 med kinect?

Ska jag köpa PS3 slim eller xbox 360 slim.
Tänkte köpa PS3 men nu när kinect lanseras om någon dag så blev jag osäker vad tycker ni man ska köpa?
Om jag köper Xbox 360 slim så ska jag självklart också köpa kinect.
Sen undrar jag också vilken av konsolerna som har bäst grafik på Call of duty black ops?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk
Inaktiv

Om du ska köra spel mycket online och är beredd att betala för det så ta Xbox 360 då Xbox 360'n har bättre online tjänster men vill du köra PS3 spel online gratis dock sämre online tjänster så kör PS3.. Kollar du mycket på Film? då har PS3 blu-ray och det har inte Xbox 360'n

Ang grafiken så har jag svårt att hitta grafik skillnad när jag jämför grafiken på battlefield bad company 2 hemma hos min kompis han har båda konsolerna och spelen till båda konsolerna.. det samma gäller Modern Warfare 2

Kolla gärna upp några exklusiva spel på youtube och se vilka du faller för
Xbox 360: Fable 3, Halo Reach, Gears of war 2 (Gears of war 3 släpps snart)
PS3: God of War 3, Heavy Rain, Killzone 2 (Killzone 3 släpps snart)

Permalänk
Medlem

kan ju säga att jag gjorde mitt val förra veckan och är oerhört nöjd med min PS3 slim. Fick den billigt via blocket, endast 4 månader gammal och med alla de spel jag fick till så var det ett väldigt bra kap.

Hade garanterat ångrat mig om jag köpt en Xbox 360 då jag inte gillar deras exklusiva titlar jämfört med PS3. Demon's Souls lirandes atm. Grymt bra lir.

Men ska du ha spel som du måste utöva irl så råder jag dig till en Nintendo Wii, den utan tvekan bäst på det planet. PS3 move och Xbox kinect är inga höjdare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Om du ska köra spel mycket online och är beredd att betala för det så ta Xbox 360 då Xbox 360'n har bättre online tjänster men vill du köra PS3 spel online gratis dock sämre online tjänster så kör PS3.. Kollar du mycket på Film? då har PS3 blu-ray och det har inte Xbox 360'n

Ang grafiken så har jag svårt att hitta grafik skillnad när jag jämför grafiken på battlefield bad company 2 hemma hos min kompis han har båda konsolerna och spelen till båda konsolerna.. det samma gäller Modern Warfare 2

Kolla gärna upp några exklusiva spel på youtube och se vilka du faller för
Xbox 360: Fable 3, Halo Reach, Gears of war 2 (Gears of war 3 släpps snart)
PS3: God of War 3, Heavy Rain, Killzone 2 (Killzone 3 släpps snart)

PS3 har bättre grafik för sina spel när vi pratar om de exklusiva, så som Uncharted 2, Gran turismo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

PS3 har bättre grafik för sina spel när vi pratar om de exklusiva, så som Uncharted 2, Gran turismo.

Håller inte med. Nya Gears of War visar väldigt imponerande bilder och filmer på hur spelet kommer se ut.
Systemen är så lika grafiskt i spel att det är sjukt.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

värför nämde ni inte Forza 3 till xbox?

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |