League of Legends installationsproblem!

Permalänk
Medlem

League of Legends installationsproblem!

Hej!

Det är så att jag har en ny dator och vill spela LoL på den. Jag går in på LoL's hemsida och väljer download now (european client). Så kommer den lilla 2.2MB filen ner. Sedan ska installationen fortgå. Här kommer problemet, jag har franska, tyska och några till språk att välja på, alltså inte engelska! Varför blir det så? Jag testade att installera men eftersom det var på franska så lyckades jag inte hitta till någonstans där man kunde ändra språk...

Skulle verkligen uppskatta hjälp med det här eftersom jag vill verkligen börja spela men det hindrar mig!

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk

Jag hade också Franska som standard senast jag installerade men då fanns engelska som installationsspråk bara det att det stod på franska så i listan hette det "Anglais" eller nåt. Kolla om du inte kan hitta engelska, e ganska säker på att det finns där fast det står på franska

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrsloken91:

Jag hade också Franska som standard senast jag installerade men då fanns engelska som installationsspråk bara det att det stod på franska så i listan hette det "Anglais" eller nåt. Kolla om du inte kan hitta engelska, e ganska säker på att det finns där fast det står på franska

Det kom upp på 3e försöket, kan vara att jag misslyckades som du. Kan vara att det inte fanns. Jag kan franska och skulle säga att det är otroligt att jag inte skulle ha märkt det under tiden. Men jag höll på med det mest under kvällar så det var kanske så ändå. Tack ändå

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Skrivet av Waloth:

Det kom upp på 3e försöket, kan vara att jag misslyckades som du. Kan vara att det inte fanns. Jag kan franska och skulle säga att det är otroligt att jag inte skulle ha märkt det under tiden. Men jag höll på med det mest under kvällar så det var kanske så ändå. Tack ändå

Så lite så Va bra att det funkar nu då Kötta på!!!

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)