Black Ops Steam aktivering

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kävlinge
Registrerad
Feb 2002

Black Ops Steam aktivering

Är det så att jag kan köpa black ops i vilken butik som helst och lägga till keyn via steam o ha spelet där? Eller måste spelet gå via något speciellt distrubutionsled som det var med battlefield 2 och andra spel?

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid tangentbordet
Registrerad
Maj 2008

full steamworks

I am the Leech King!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2002

Jag bara åkte media markt och köpte det, skrev in nyckeln i steam och laddade ner. Hela kalaset!

Kan tilläggas att jag inte har en cd/dvd/br-läsare och det var därför jag laddade ner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kävlinge
Registrerad
Feb 2002

Låter najs, blir en kopia imorgon. 379kr i affär jämtemot 59 euro på steam + avgifter... det är stor skillnad. Galet!

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2006

AkUs Vilka avgifter om jag får fråga?
Steam tar det priset det står, står det 59€ är det 59€ den drar, inget annat... men visst har Steam overprice med sina varor big time. BF BC2 fungerade inte iallafall att skriva in sin nyckel :S

Cpu: i5 4670k @ 4.2GHz | MSI Z87 Mpower | SLI MSI GTX 770 Lightning+Gaming 2 GB | Corsair CL10 1600Mhz 16GB VENGEANCE LP | Orange Phanteks PH-TC14PE-RD | Chassi: Fractal Design Define R4 Arctic White | MK 85 Brown : Deathadder
Ljud: Pioneer A616 Mark II | B&W DM309 + DM601S3 | Sennheiser PC360 G4ME | DJ Utrustning: Hercules DJ4SET |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trosa
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av narlith:

Jag bara åkte media markt och köpte det, skrev in nyckeln i steam och laddade ner. Hela kalaset!

Kan tilläggas att jag inte har en cd/dvd/br-läsare och det var därför jag laddade ner.

Fick spelskivan i julklapp i går. Steam tar inte koden varför då? min dvdfungerar inte så jag vill gå via steam då da. men det verkar inte fungera, vbad kan problemet vara?

Vista 32, Crossair 650 w, Asus M4A77, Radeon 5770. Cpu AMD Phenom ll x4 955, 3 mb ram.
Tack för du försöker hjälpa mig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2008

kan vara problem med steams servrar. de har haft lite problem de senaste dagarna.

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trosa
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av flyawaynille:

kan vara problem med steams servrar. de har haft lite problem de senaste dagarna.

okey men när vet man att dem är okey igen?

prvade nu igen som admin med steam men det var samma sak

Vista 32, Crossair 650 w, Asus M4A77, Radeon 5770. Cpu AMD Phenom ll x4 955, 3 mb ram.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trosa
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Liefvergren:

okey men när vet man att dem är okey igen?

prvade nu igen som admin med steam men det var samma sak

de e nu fixat laddning pågår men det verkar segt, ska steam vara det eller måste man göra något extra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av Liefvergren:

de e nu fixat laddning pågår men det verkar segt, ska steam vara det eller måste man göra något extra?

Med tanke på deras pågående rea kommer det vara segt ett bra tag till, du är inte den enda som vill ha spel

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Vavle har inte oändlig serverkraft eller uppkoppling.. Verkar som att några inte förstår det:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Säffle
Registrerad
Sep 2010

Kan du inte lägga över skivinnehållet på ett USB då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trosa
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av enneby_93:

Kan du inte lägga över skivinnehållet på ett USB då?

allt klappat o klart, tack boys