Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Okt 2009

Tips på nytt fps

Okey efter att inte ha spelat fps på en längre tid så börjar det rycka lite i fingrarna. Tidigare har det varit Wolfenstein enemy territory som gällt men ledsna på det då det är omöjligt att hitta ett bra scrim utan att någon hackar.

Spelat BF:BC2 sp men inger mp och inget av CoD spelen. Efter vad jag har läst runt lite så känns det som om många är besvikna på nya CoD, stämmer det?

Sp är inget som är viktigt för mig utan det är mp som räknas och då gärna competitive play.

Ska man köpa något nu eller eller vänta på en realeses som Brink, vad säger ni?

Edit: Har spelet Cs och Cs:s och dom är inget för mig. gillar lite mer objekt baserade fps eller spel som Unreal Tournament (det första)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höganäs
Registrerad
Aug 2002

Det nya spelet COD: Black Ops har barnsjukdomar, så tills utvecklarna har fixat dem så rekommenderar jag att du fokuserar på Modern Warfare 2 eller COD4.

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS4 (4TB, Nyko Data Bank) | iPhone SE 32GB Black | Huawei T3 MediaPad 10" | New 3DS XL + KatsuKity's Capture Card | PS Vita 32GB | pfSense PC 2x1Gbit + 16-port 1Gbit Switch + D-Link 868L (som AP) | Ryzen 1700, 16GB DDR4 3000Mhz, 240GBx2 SSD, GTX 980, 3TB, A320M-DS2 | Windows 10 Home 64-bit | Apple Macbook Pro 13" Mid-2013

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Okt 2009

Så vill man spela competitive play så ska man vända sig mor CoD serien?

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av zhizo:

Så vill man spela competitive play så ska man vända sig mor CoD serien?

COD4 isf.

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.