Rösta om vinnare i Poker Face-tävlingen

Permalänk

3:an! han var ju snyggast! xD Haha.

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk

Haha, när man ser alla som en samling trillade jag nästan av stolen. Lagt min röst nu, blev nr 4, men nog blir jag smickrad om någon lägger sin röst på min tjusiga nuna.

Lycka till allihop!

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk

Fyran var grym.

Konstigt inte denna kom med dock:

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

4:an utan tvekan! xD

Permalänk
Medlem

Mycket ogint gnäll i kommentarerna. Ni skulle väl ha deltagit och visat var skåpet ska stå om alla kandidaterna är så förbannat usla?

Röstat.

Och ja, den här sortens omröstningar borde man ju naturligtvis inte kunna se det löpande resultat för medan omröstningen ännu pågår, swec.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

4:an var bäst, utan tvekan

Instämmer fullständigt.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aluminium:

Besviken på mig själv då jag inte tog tummen ur arslet och deltog

Agree on that. Tyvärr så var man för lat för att gå upp och ta den andra datorn och sedan glömda man bara bort tävlingen.

Men 3:an tycker jag i alla fall ska vinna.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Trodde det var pokerfejs som gällde och inte "kludda ner ditt fejs" Ännu en gång det är konstaterat att det är menlöst att delta med sitt oskillda fejs

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nosslo Snah:

Och ja, den här sortens omröstningar borde man ju naturligtvis inte kunna se det löpande resultat för medan omröstningen ännu pågår, swec.

Agreed.

Permalänk
Medlem

var det inte "pokerface" man skulle bedömma ? inget av dessa har ju något med poker att göra

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem

HAHAHA StorfräsarN!

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem

Röstar blankt

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av l'o'vet:

Röstar blankt

Definitivt.

Permalänk
Medlem

känns som sweclockers hade glömt bort tävlingen och sen när de vart påminda så valde dom bara random. Som flera har skrivit så skulle inte tälvlingen vara för "bästa pokerface" inte "bästa löjliga kreationen med applikationen". Tycker att de som satt i sweclockers juryn skulle kunna förklara sig lite hur dom har tänkt? Och varför alla seriösa pokerface som fanns i forumet inte finns med i röstningen? Dags att följa sina egna tävlingsregler!

Gör om GÖR RÄTT!

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3, Intel E5200@3.33GHz ,Kingston 2x2GB 800Mhz, Gigabyte HD4850,Club3d HD4850OC, Corsair VX550 ,SEA 500GB, WD 500GB, WD 600GB, Antec 300(moddad), Nexus CPU cooler, Zalman fan controller, Nexus Ram kylflänsar, 5 chassi fläktar, neon. Samsung 23,5" http://www.sweclockers.com/galleri/6599-pexxs-antec-300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pexx:

känns som sweclockers hade glömt bort tävlingen och sen när de vart påminda så valde dom bara random. Som flera har skrivit så skulle inte tälvlingen vara för "bästa pokerface" inte "bästa löjliga kreationen med applikationen". Tycker att de som satt i sweclockers juryn skulle kunna förklara sig lite hur dom har tänkt? Och varför alla seriösa pokerface som fanns i forumet inte finns med i röstningen? Dags att följa sina egna tävlingsregler!

Gör om GÖR RÄTT!

till viss del kan jag nog hålla med om att det kändes som de helt glömt bort tävlingen och bara valde några slumpmässiga bilder

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

Står ju ingenstans om bästa sminkade pokerfejs så lite störande är det allt.

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem

Nu antar jag att de ville att man skulle använda sig av deras "roliga" mustascher etc, nu är ju smaken som baken när det gäller humor men när jag ser dessa bilder så blir jag bara utmattad, att skrika när man säger något gör det inte nödvändigtvis kul.

Hade gärna sett bilder utan lösmustascher samt någon koppling till poker. Om jag skulle lira onlinepoker så blir det inte på en sida med den här typen av profilbilder.

Edit.
Det ända andra bidraget jag sett, storfräsarn i denna tråd, är bättre än de 10 "finalisterna". Är de utvalda helt på random?

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Skrivet av Pexx:

känns som sweclockers hade glömt bort tävlingen och sen när de vart påminda så valde dom bara random. Som flera har skrivit så skulle inte tälvlingen vara för "bästa pokerface" inte "bästa löjliga kreationen med applikationen". Tycker att de som satt i sweclockers juryn skulle kunna förklara sig lite hur dom har tänkt? Och varför alla seriösa pokerface som fanns i forumet inte finns med i röstningen? Dags att följa sina egna tävlingsregler!

Gör om GÖR RÄTT!

Håller med helt... (Kanske för att jag är en dålig förlorare och att jag tyckte att mina chanser var goda... Men iaf!)

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Medlem

blankt. hade röstat på mig själv om jag gått vidare..

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!