Poker Night at the Inventory.

Permalänk
Entusiast

Poker Night at the Inventory.

Då var spelet släppt(igår), trodde nästan att det skulle gå samma väg som duke nukem forever
Poker Night at the Inventory on Steam

Helt klart bättre än jag trodde det skulle bli med tanke på att det inte är online multiplayer. Kul spel med sköna karaktärer!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Är väll typ som deras andra poker spel fast med roligare karaktärer och bättre pris.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem

Du vet väl om att Duke Nukem antagligen kommer släppas nästa år? Gearbox har tagit över utvecklingen...
Duke Nukem: The Once & Future King? - Page 1 | Maximum PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av teejee:

Du vet väl om att Duke Nukem antagligen kommer släppas nästa år? Gearbox har tagit över utvecklingen...
Duke Nukem: The Once & Future King? - Page 1 | Maximum PC

Det har man ju aldrig hört förut!

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Medlem

Fett kul är spelet!

Permalänk
Medlem

Mycket krångel än så länge med det dock.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Gaston85:

Mycket krångel än så länge med det dock.

hmm? fungerar bra för mig.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Är det något att ha eller? Blir kanske ett köp på någon rea i så fall. Har ingen lust o betala full pris när jag knappt har tid att spela de spelen jag har precis köpt.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av nmc:

Är det något att ha eller? Blir kanske ett köp på någon rea i så fall. Har ingen lust o betala full pris när jag knappt har tid att spela de spelen jag har precis köpt.

det kostar 4€ utan rea, det är inga pengar å snacka om för poker night. värt varenda krona(euro).

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

YouTube - WTF is Poker Night at the Inventory? - Part 1

Verkar trevligt, men inte så super interesserad av poker själv :/

5 Dollar på steam tyckte jag mig höra någonstant där i med, så ingen större förlust igentligen om du itne tycker om det!

Permalänk
Medlem

4 euro på steam eller 5 dolar direkt från Telltale Games - Monkey Island, Wallace & Gromit, Sam & Max, Strong Bad, and more!, förövrigt säljer dem kompletta Tales of Monkey Island för 10 dolar idag.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.