AC:B segaste multi på länge?!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Behind you..
Registrerad
Sep 2003

AC:B segaste multi på länge?!

När jag ska köra multiplayer så tar det ca 20min att gå med en session och det är minst!
Är det fler som upplever detta?
Det finns tre spel som jag upplevt liknande detta på och det är AvP och DR2 samt kinect adventures fast på sistnämnda hittar jag ingen.
Varför händer detta på vissa spel men andra inte, fan tyckte AC:B multi var kul ju men detta dödar hela grejen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006

upplever också samma problem (kör ps3system) och efter att ha laddat in patchen 1.02 så märker jag ingen skillnad. Tittat litegrann i Ubisofts forum och det är fler som anmärker på lagg / disconnects / matchmaking m.m.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Behind you..
Registrerad
Sep 2003

Gött och höra att det inte bara är jag!
Men detta måste dom fixa och det är snart om dom inte vill att hela multi ska dö bort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006

Brukar ta MAX 5 minuter att hitta en match (X360).

xbox live

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ka
Registrerad
Mar 2009

Samma problem, kör ps3. Tar oftast runt 10min.

Skrivet av xilli:

Brukar ta MAX 5 minuter att hitta en match (X360).

Men det är riktigt dåligt det med. Anser jag.

Intel Core i7 7700K | MSI GTX 1070 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Corsair Force 120GB SSD | Achieva Shimian QH-270 27" IPS

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006
Skrivet av Fyren:

Samma problem, kör ps3. Tar oftast runt 10min.

Men det är riktigt dåligt det med. Anser jag.

Jo det är det. Men det är verkligen max.
Brukar ta runt 1-2 minuter. När man väl sen spelat klart en match kör man en rematch och då går det under minuten..

xbox live

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006

Beror väl också på tid på dygnet. Men när man väl tar rematch tar det rimligt lång tid att hoppa in i ett game

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

Vad är AC:B för nåt?:D

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006
Skrivet av Noobenu:

Vad är AC:B för nåt?:D

Assassins Creed: Brotherhood

xbox live

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Behind you..
Registrerad
Sep 2003

Har testat allt från tidigt på morgonen till sent på kvällen och det är samma sak hela tiden.
Vad gör ni för att det ska funka har ni sverige som land i inställningar? kan det ens påverka? Tveksamt men va fan kan det vara då för att vissa kan hitta fort och andra sjukt långsamt.