Apache: Air Assault, vad är felet? (flimmrig bild ibland, ibland normal)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2010

Apache: Air Assault, vad är felet? (flimmrig bild ibland, ibland normal)

Så har man nyss skaffat spelet Apache: Air Assault
som verkar skitkul för mig som gillar flygsimulationer, såvida dom inte är för avancerade!

Kolla screenshotet här:

Menyn ser ut så (har PC) men när jag lyckades hitta knappen för grafikinställningar och tryckte på den så kom jag till grafikinställningssidan, SOM SÅG HELT NORMAL UT?

Sedan skulle jag testa flyga. Allt skumt "flimmer" från ovanstående bild verkar komma och gå som det vill. Kunde flyga några minuter vid tre tillfällen, sedan kom "flimmret" igen.

Nån som vet eller kan försöka hjälpa mig att få rätt på spelet?

Kanske vet någon adressen till utvecklarnas forum, eller annat stort forum om detta spel.

Min dator:
C2D E8400 @3-3,8Ghz
HD4850 512Mb
2gb RAM 1066Mhz
Halvgammal HDD 250GB
Windows XP pro 32bit
Catalyst är näst nyaste tror jag. Men allt annat har jag bra uppdaterat.

och på hårddisk nummer två så finns windows 7 installerat. Just Cause 2 krävde ju DX10 så därför har jag två operativsystem. Kanske skulle testa det på Win7 istället?

I5 6600K @4,5Ghz + Be Quiet Pure Rock, Gigabyte Z170, 16Gb DDR4 2400Mhz, GTX970 OC, OCZ 120gb SSD, Samsung Evo 500gb SSD, ACER Predator Gsync 144Hz, Corsair CX750 nätagg.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Tänkte själv köpa detta spel när det blir lite mer tillgängligt (som jag förstått är det bara från Yuplay man kan köpa det till PC just nu). Så kan inte ge någon direkt hjälp.

Kolla på deras forum, eller registrera och ställ frågan där.
yuPlay forum -> Apache: Air Assault