ASUS N61DA, Tips och funderingar, tack!

Permalänk

ASUS N61DA, Tips och funderingar, tack!

Funderar på att slå till på denna skapelse: Komplett.se - ASUS N61DA 16" HD LED

Är de någon som har någon erfarenhet av just denna modell? Har försökt googla runt lite men inte alls hittat så mycket. Hur är ljudet, batteritiden, kvaliten, tangenter med mera?

Ni får gärna komma med andra förslag också i ungefär samma prisklass, 6-7 tusen.

De jag ska använda den till är att spela spel, se på film och surfa. De är bara ett komplement till min stationära dator, därför jag inte vill lägga mer än budgeten ovan, men vill ändå kunna spela på den någorlunda.

Tacksam för alla synpunkter!

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Permalänk

De du gav mig nu va tre länkar som, genom olika sidor, visar exakt samma recention, en recention som är full av fakta men inga direkta reflektioner över datorns prestanda ur användarens synvinkel.

Jag vill höra med egna ord från en användare som har datorn, och använt den en tid i vardagen och har hittat plus och minus med den. Benchmark intresserar mig inte i nuläget.

tack iaf!

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301