Permalänk
Skrivet av remru218:

Nice youtube channel...
Vad för program använder du??
Har du allt färdig skapat(objekt) när du ska skapa miljön??

Sandbox2 för Crysis om du syftar på senaste videon. Andra frågan: Japp. Dock inte jag som gjort objekten.

Skrivet av Aenarian:

Varför förlämpa honom för att han vill ha en speciell dator eller för att ni tycker att han stavar dåligt? Det drabbar väl inte er nämnvärt, så tiden ni tog på er för att skriva dessa inlägg är helt bortkastade.

Det var ingen förolämpning, det var ett råd.

Permalänk
Medlem

Köp en gx 740 det gjorde jag och är helnöjd. Fattar inte varför folk köper dell

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Vulture:

Japp. Dock inte jag som gjort objekten.
Det var ingen förolämpning, det var ett råd.

Kommer de med programmet lr måste man tillägga dem??
Helt enkelt vart hitta man de??

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Jag har överklockat min Acer 3820TG från standard 550/800 till 610/1010. Den går nog lite högre men jag tycker det räcker för mig för tillfället.

Nu har ju visserligen denna datorn två fläktar, en för grafikkortet och en för CPUn. Men att säga att man inte kan är att ljuga.

Håller inte på med Bärbara datorer nå särskilt mycket men jag kunde nästan ana att man kunde överklocka (tänker främst på cpun) men datorn kommer behöva ta ett bad i Ln2 innan den klarar av att kyla

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Btw varför ska du ha en Bärbar dator just? för du får ju annars en grym stationär dator för samma pengar

Jo, varfor jag vill ha en laptop ar ratt simpelt :p... Jag behover en portabel(Jag vet hur mycket Alienware M15x vager ja) spel/programmerings-dator da jag pluggar Webdesign och alskar att spela.
(sitter atm vid ett engelskt tangentbord)

Visa signatur

Computer science major | Web programming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tej:

Jo, varfor jag vill ha en laptop ar ratt simpelt :p... Jag behover en portabel(Jag vet hur mycket Alienware M15x vager ja) spel/programmerings-dator da jag pluggar Webdesign och alskar att spela.
(sitter atm vid ett engelskt tangentbord)

Haha okej samma anledning som allra de flesta då ^^

Eftersom att du vägrade släppa taget om att köpa en Alienware så hoppas jag att
Du vet att det här är inte det bästa du kan få för dina pengar , men det finaste däremot

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Skrivet av remru218:

Kommer de med programmet lr måste man tillägga dem??
Helt enkelt vart hitta man de??

Finns färdiga i Sandbox2 Editorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Haha okej samma anledning som allra de flesta då ^^

Eftersom att du vägrade släppa taget om att köpa en Alienware så hoppas jag att
Du vet att det här är inte det bästa du kan få för dina pengar , men det finaste däremot

Kan informera dig om att jag har tagit era rad och kollat runt lite extra ;)... jag ska inte bestalla datorn forns nasta vecka sa jag har lite betanke tid.

Jag tackar for alla responds.. daliga som bra

//
Tej

Visa signatur

Computer science major | Web programming

Permalänk

Alienware = 4-5 k för märket. Tar du samma saker, kommer du garanterat mycket, mycket billigare. Så skit i just "alienware".

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Håller inte på med Bärbara datorer nå särskilt mycket men jag kunde nästan ana att man kunde överklocka (tänker främst på cpun) men datorn kommer behöva ta ett bad i Ln2 innan den klarar av att kyla

Nu vet jag inte hur det är med andra datorer, men den jag har fungerar perfa att överklocka utan kvävebad.

Men klart, man har ju inte samma möjligheter till kylning vilket säkert begränsar hur mycket man kan överklocka datorn.

Om CPUn går att överklocka eller ej beror på hur tillverkaren låst möjligheterna att göra det. Jag har inte lyckats överklocka CPUn, och har faktiskt inte kollat på det så mycket men man blir ju lite sugen på att se hur långt man kan ta den här llilla jäveln.