Gta IV hackar fast varannan sekund

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ljusdal
Registrerad
Nov 2009

Gta IV hackar fast varannan sekund

tjaa!

Fick för mig att ja skulle börja spela Grand Thef Auto: IV för någon dag sedan...
Problemet är att spelet fastnar varannan sekund speciellt när man styr fordon , vilket är väldigt irriterande!
Har inte köpt spelet.

Så nu undrar jag om de är något riktigt data-snille som förstår sig på varför spelet hackar fast varje sekund?

mvh: OlowLarsson

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av OlowLarsson:

tjaa!

Fick för mig att ja skulle börja spela Grand Thef Auto: IV för någon dag sedan...
Problemet är att spelet fastnar varannan sekund speciellt när man styr fordon , vilket är väldigt irriterande!
De är en piratkopia jag tankat på internet.

Så nu undrar jag om de är något riktigt data-snille som förstår sig på varför spelet hackar fast varje sekund?

mvh: OlowLarsson

"§ 7
Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta förbjudet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna."

om du inte kommer ihåg dvs.

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2009

Jag har sagt det förut angående dessa trådar

Start -> Kör -> Msconfig -> Tjänster -> Windows Event Log -> Bocka ur -> Verkställ/OK -> Great Success

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Norrland
Registrerad
Jan 2002

*tråd låst*

Antydan och diskussion om piratkopierat material är förbjudet enligt forumets regler. Prova att köpa spelet så ska du se att det säkert fungerar.

Main: Corsair 350D, Ryzen 1700, 32GB RAM, 4,5TB SSD+HDD, GTX 1070 Phoenix GS, XB271HU, U2713HM, HP ZR24w
Spel: R5 Blackout, 6700K, 32GB RAM, 2TB SSD, 1080 Ti Phoenix GS, X34A + Oculus Rift
"HTPC": Ncase M1, 2700K, 16GB RAM, 0,75TB SSD lagring, GTX 1070 Mini, TV
Lenovo 700-15ISK: 6300HQ, 16GB RAM, 2,25TB lagring, 950m 4GB
Switch, Wii U, 3DS, GBA, PS4, PS3, PS2, PSP, PS Vita, Xbox One, Dreamcast