Inet vinner årets datorbutik 2010

Permalänk
Medlem

Grattis! Mina senaste större inköp har varit på Inet, främst för att de varit så billiga och kunnat leverera snabbt.
Hur är det med könskvoteringen på företaget?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Toss:

Fattar inte hur dustin kom på andra plats de var ju med i pluss nyss för att de inte tog ansvar för en trasig dator de hade sålt.

Exakt, en felaktig reklamation borde automatiskt göra att företaget går i konkurs, usch för komplett!!!!!!!!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Grattis, Inet! Mycket välförtjänt titel. Inte dåligt med framflyttad stopptid för leverans samma dag heller. Ännu en anledning till att Inet är den bästa datorbutiken. Way to go!

Permalänk

hoppas dom börjar skicka chipspåsar nästa gång

Permalänk
Medlem

Helt rätt!, väl förtjänad titel, bara bygga ut med butiker, gärna nån i norrland

Visa signatur
Permalänk

Tror ni på Inet vinner mycket pga billig frakt. Det gör en del på priset för de som inte har en hämtbutik (komplett's t.ex.) i närheten.

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk

Grattis Inet! =D Välförtjänt helt klart.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Grattis Inet...en kund till påväg, kanske!

Till min gamla "langare", antar att Datorbutiken inte återhämtat sig från konkursen...
R.I.P.

Visa signatur

Dator 1. MSI Z370 GAMING PRO CARBON, Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB, Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, passivt vattenkyld.

Dator 2. MK MSI X79A-GD45, Intel i7-3820 @ 4,0 GHz, EVGA 980Ti med vattenblock, 16 Gig DDR3, vattenkyld

Specialskärm: ~124 tum 3840 X 1080, 178° FOV (2 x BenQ 1070+)

Permalänk
Medlem

Grattis ! Välförtjänt, bra suport via swecs forum

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

Grattis Inet!

Ni är väl värda det!

Visa signatur

ASUS Maximus Gene V -//- Intel Core i5 3570K 4,2GHz -//- 24GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz
ASUS Geforce GTX 970 STRIX -//- 256+128GB ADATA SSD / 3+2TB WD Black -//- Silverstone Temjin TJ08

Permalänk
Avstängd

Hoppas Inet.se öppnar butik i Sveriges största handelstad KRISTIANSTAD! Ingen annan stad i Sverige utvecklas så snabbt som k-stad gör inom handeln!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mansonite:

Hur kan det bli bättre än att beställa 17:00 och få produkten nästa dag...?
Är det personliga bud som åker ut med grejerna?

Tror inte heller servicen kan bli så mycket bättre. Mailat ang. diverse småproblem med sakerna, alltid fått svar inom en timme i form av instruktioner för hur jag ska skicka tillbaka produkten för att få en ny.

Skrivet av kRYSSET:

Inet har i skrivande stund omsatt 76 272kr på mig. Fasiken vad mycket pengar det blir i längden.

Jag handlade näst intill uteslutande från Inets webbshop innan jag startade egen datorverksamhet och fick leverantörspriser och det är många gånger jag fortfarande kliar mig huvudet och frågor hur inet lyckas få tag i så bra fraktavtal som de har idag.

Det händer att man fortfarande köper av inet, då de vid vissa tillfällen har bättre inköpspriser än en själv.

Det jag vill slå ett slag för är varken leveranstiden, hur smidig deras webbshop är eller den grymt goda pingvinstången som alltid äts upp i samband av öppning av paketet... Utan deras service. Jag har för många gånger varit ute i sista minuten och ringt in till kundservicen där och ALLTID löst situationen och fått mina saker dagen efter ändå. Jag vill även tacka Inet för att vara en av de få datorbutiker som ALDRIG NÅGONSIN krånglar, vare sig det gäller reklamation, betalningar eller support.

Inet.se är OUTSTANDING och jag eftersträvar i min egen firma att upprätthålla samma servicenivå som de gör, då jag vet att om jag som kund hos inet känner mig nöjd med deras support, kommer mina kunder känna sig nöjd med min!

Grattis Inet, ni kämpar hårt för att behålla platsen!

Jag kan bara säga att jag håller med om allt som kollegorna skrivit här ovan.:) Jag minns (se mitt inlägg om Inet vs. SIBA och SIBA's dåliga hantering av densamma) att jag var en smula orolig för Inet för ett och ett halvt år sen när jag hade problem med SIBA (som skickade ut en använd skrivare och knappt ville ge mig en ny dito) och var rädd att jag skulle få samma problem med Inet (som var för mig då en okänd butik) men har aldrig haft ett enda problem med dem när jag har handlat. Är glad och lycklig at jag gick från Dödens Triangel till Inet!:)<3

Allt ni säger ovan stämmer enligt mina erfarenheter till 100%

STORT :D:) grattis!^^
God Jul i förskott Inet önskar MacEnkronan!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Helt Komplett blir de inte förrens de tar in EVGA...

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Helt Komplett blir de inte förrens de tar in EVGA...

Sant sant, EVGA är ett måste, även om de kanske inte har så stor målgrupp. Men det har ju inte asus ROG heller. ^^

Iaf ett stort grattis Inet!

Permalänk
Medlem

Grattis Inet , Var en självklar het att ni skulle vinna ..

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Racka:

Sant sant, EVGA är ett måste, även om de kanske inte har så stor målgrupp. Men det har ju inte asus ROG heller. ^^

Iaf ett stort grattis Inet!

Sannolikheten att de skulle ta in de i sortimentet är minimal, de går ju bra utan (seger 2 år i rad), de kan lova för å göra sej än mer populära men de behöver inte ta in märket.

Vill man ha EVGA får man handla på Komplett, sen om de inte är årets butik de skiter ja i. 59 spänn i frakt, inte så att ja lever på vatten å bröd (gör man de ska man nog överväga köp av datorprylar).

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Grattis Inet! Sedan en tid tillbaka handlar jag uteslutande ifrån Inet då jag är supernöjd med leveranstider och service. Att de alltid är bland de billigaste butikerna är inte negativt Keep it up !

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

"Från och med idag skickas beställningar lagda vardagar före 17:00 samma dag."

Imponerad, keep it going Inet.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av dmr:

"Från och med idag skickas beställningar lagda vardagar före 17:00 samma dag."

Imponerad, keep it going Inet.

Håller med!
Bara det gör butiken kalas mycket bättre, fint när man är hemma runt 16,30 på vardagar och man kommer på "aha! detta behöver jag"

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Helt Komplett blir de inte förrens de tar in EVGA...

Nä, saknar dock mest Asus.

Ni är ändå väl värda vinsten, grattis!

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Godis ;D

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Dom har inget som jag vill ha just nu, som synd är när jag ska uppgradera till en väldigt snabb dator. Eke100s sida - Produktlista - Intel x58 lista 1 eller Eke100s sida - Produktlista - Intel x58 lista 2 Synd att Misco gick ner som jag tyckte borde ha gått upp, men jag kan förstå att inet är bra fraktfritt och så.

Visa signatur

Chassi: Antec Ninehundred Two V3 | Nätaggregat: Cooler Master Silent Pro M (1000 Watt Modulärt) | Moderkort: Asus X79 Deluxe | Cpu: Intel Core i7 4820K (Fläkt Zalman CNPS9900 MAX Blå led) | Ram: Corsair 2 x 8 Gb (1866 mhz) | Grafikkort: Asus 6950 (2 Gb minne) (GDDR5 5000 mhz) | Ljudkort:X-fi Titanium Pro | Hårddisk OCZ Vertex 3 120 GB och Westen 2 TB 7200 RPM | Operativsystem: Windows 7 Ultimate RTM |

Permalänk
Medlem

"Vinnande konsept". Jag röstade på Inet, men i resultaten ser det ju ut som resten av butikerna är helt värdelösa. Inet, misco och dustin home är mina favoriter. Inet och misco har alltid bäst priser och dustin har studentrabbat. Inets och miscos kundservice är ju suverän med, dustins vet jag ej då jag inte behövt den än=)

Det är ju inte så att inet är bäst och alla andra är värdelösa, men inet är 1% bättre än resten, och får alla röster =D När jag handlar spelar det inte någon roll vart jag handlar. Tar det stället som blir billigast, inklusive frakt (inet har ju fördel med gratis frakt). Dock endast stora svenska butiker, känns tryggast

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Stort Grattis!

Blir faxtist lika surprised varje gång att ha paketet väntandes dagen efter beställning

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Avstängd

jag köpte min dator hos er enligt specifikationerna i min signatur. jag är nöjd med mitt Gigabyte HD 5850 kort som jag fick för 2639kr.

synd bara att ni inte säljer mobiler. jag fick köpa min htc desire HD från dustin istället som inte är så bra på att svara på mail..

Visa signatur

dator: amd phenom 965 C3 3616mhz. gigabyte 5850 @ 826MHZ. 4 GB xms3 ram 9-7-7-20. Gigabyte GA-790XTA-UD4. corsair TX 650W 80+. benq 2222hdl. logitech s220 speakers. 640GB Western Digital Caviar Blue SATA II. logitech. Logitech Deluxe 250 Keyboard Svart OEM.
os: genuine windows 7 ULTIMATE 64 bit + alla viktiga updateringar
Mobil: htc desire HD + telia max 25

Permalänk
Inaktiv

Har faktiskt tänk beställa härifrån nästa gång, har bara läst positiva saker om inet:)

Permalänk
Medlem

:D:D:D Ni är bäst

Visa signatur

Fractal Design Define C TG | ASUS Z370-A | Intel i7 9700K | ASUS Strix ROG GeForce GTX 1070 8GB OC | Samsung EVO 970 500GB M.2 system | Samsung EVO 850 500GB storage | WD Blue SN550 M.2 1TB spel | Noctua Nh-DH15 Black | Corsair 2x8GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX | Corsair RM650x | ASUS PCE-AC55BT AC1200 nätverkskort | Asus ROG Strix Flare

Permalänk
Medlem

#14 (The Mupp)

Hur får man fri frakt om man är Sweclockers medlem? Vilket jag då är samt är medlem på Inets hemsida.

Har beställt moderkort och processor samt router från dom och är nöjd med deras leverans.

Bara undrade det

God Jul & Gott Nytt År!