Permalänk

Dromdatorn upp till 19 000SEK

Kara SC folkets, ar ute nagonstans i varlden sa kan inte skriva de sista tre bostaverna.

Det ar andra traden jag skapade, en grundade fran Forum > Spel >
Tyvarr dar traden brakar man mest om vilken som ar battre mellan AMD och NVidia xD
Nu har jag bestamt mig att skapa en traden pa denna kateologi.

Bygg din egen gaming-dromdatorn for max 19 000 svenska kronor.
Det ska klarar av maxa i flesta installningar pa de nya spel.
Innehaller ska det vara:

Chassiet:
Bildskarm:
Grafikkort: Garna dubbelgrafikkort som SLI eller ATI
Processor:
Processorskylning:
RAM-minne:
Natdelar:
Moderkort:
Ljudkort:
SSD:
HDD:
DVD/Blu-Ray:

Spammar hit med olika linkar, och kanske beratta lite om varfor du valt som Intel eller AMD sida eller nat som du/ni har annorlunda tankar jamfora med de andra.

Tack kara SC! <3

Permalänk

Varför spammar du forumet med trådar när du ändå inte ska köpa dator förrän om några månader?
Priser och utbud kommer vara helt annorlunda när du ska köpa din dator. Kan du inte sätta lite tid på att läsa olika tester på hårdvara istället för att be folk att lägga sin tid på att ge råd som kanske inte stämmer om en månad eller två?

Permalänk
Medlem

Ja bättre väntar tills kommer ny Intel Sandy Bridge då .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fixxxer22:

Varför spammar du forumet med trådar när du ändå inte ska köpa dator förrän om några månader?
Priser och utbud kommer vara helt annorlunda när du ska köpa din dator. Kan du inte sätta lite tid på att läsa olika tester på hårdvara istället för att be folk att lägga sin tid på att ge råd som kanske inte stämmer om en månad eller två?

+1