Permalänk
Medlem

Fallout 3 GOTY edition

Hej,

Har nyss lirat igenom Fallout 3 till PS3 (lite senare än alla andra, jag vet!)

Skulle nu vilja ha alla tillägg och spela igenom dem innan jag köper Fallout: New Vegas men det blir mycket dyrare att köpa tilläggen från PSN än att köpa GOTY versionen.

Det jag undrar är att hur det blir med mina sparade filer, funkar dom om jag sökper GOTY Edition eller måste jag börja om från början...vore ju inte allt för skoj!

Tackar för svar!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Hedersmedlem

Borde inte vara några problem, GOTY brukar vara exakt samma sak fast med alla de andra skivorna inproppade i fodralet.

Permalänk
Moderator
Moderator

Till PC är det iaf samma spel fast med DLCs till så det går bra där iaf. Köpte spelet två gånger själv, en vanlig och en GOTY

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

ok tackar, skall se var jag hittar det billigast och så beställer jag GOTY!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Beställde Fallout 3:GOTY Edition Och Fallout: New Vegas.
Blev 51€ för båda spelen från amazon.co.uk, hyfsat billigt!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elmoth:

Beställde Fallout 3:GOTY Edition Och Fallout: New Vegas.
Blev 51€ för båda spelen från amazon.co.uk, hyfsat billigt!

Gjorde precis detsamma i fredags och båda kom igår (Måndag) och kan bekräfta att det är bara att fortsätta spela på din nuvarande sparning när du går in i GOTY versionen. Julen är räddad

Permalänk
Medlem

Hej!

Fortsätter på denna tråd istället för att skapa en ny. Funderar på att köpa Fallout 3 GOTY via Steam, men har hört och läst att just GOTY editionen är rätt buggig?! Stämmer det? Är det bättre att köpa Fallout 3 och sen expansionerna enskilt istället? Blir ju dyrare men men...

Tack för svar.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Tyrgrim:

Hej!

Fortsätter på denna tråd istället för att skapa en ny. Funderar på att köpa Fallout 3 GOTY via Steam, men har hört och läst att just GOTY editionen är rätt buggig?! Stämmer det? Är det bättre att köpa Fallout 3 och sen expansionerna enskilt istället? Blir ju dyrare men men...

Tack för svar.

Vet inte hur det är på Steam men i en fysisk kopia så är det exakt samma grej. Originalspelet separat och DLCs på en skiva. Har både originalspelet och GOTY edition av det, har aldrig haft något problem specifikt till en av utgåvorna.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Vet inte hur det är på Steam men i en fysisk kopia så är det exakt samma grej. Originalspelet separat och DLCs på en skiva. Har både originalspelet och GOTY edition av det, har aldrig haft något problem specifikt till en av utgåvorna.

Yes, det blev GOTY. Fungerar hur bra som helst!