Permalänk

bra spel och jobb dator

Hej söker desperat efter en laptop som är bra på att hantera stora program som Photoshop cs3 och After effect och dessa spel

Gta San Andreas
HALF LIFE 2
NFS hotpursiut 2010
Mafia 2
Battelfield Bad comp 2
Counter strike alla

Program

Photoshop cs3
Movie maker
Sony vegas
Adobe after effects
Paint.net

Efter som jag jobbar mycket med bilder och spelar ej så mycket spel men jag har ett krav att den ska kunna spela några av spelen över 25 fps

Och ett bra pris vore shyst jag är nybörjare på att köpa laptop

Litar på dessa sidor mest siba dustin elgiganten mm

Tack för all hjälp

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SweClockerHD:

Hej söker desperat efter en laptop som är bra på att hantera stora program som Photoshop cs3 och After effect och dessa spel

Gta San Andreas
HALF LIFE 2
NFS hotpursiut 2010
Mafia 2
Battelfield Bad comp 2
Counter strike alla

Program

Photoshop cs3
Movie maker
Sony vegas
Adobe after effects
Paint.net

Efter som jag jobbar mycket med bilder och spelar ej så mycket spel men jag har ett krav att den ska kunna spela några av spelen över 25 fps

Och ett bra pris vore shyst jag är nybörjare på att köpa laptop

Litar på dessa sidor mest siba dustin elgiganten mm

Tack för all hjälp

Hur mycket vill du lägga ut?

Permalänk
Medlem

Vad är bra pris enligt dig ? Spelen du listat kräver väl någorlunda grafikkort och när du pratar om att jobba med bilder antar jag att skarp cpu samt gärna 6gb ram + kan vara att föredra. Om bra pris är runt 15 så är väl Msi 660 serien eller asus g73 modellerna kanske att föredra. Shooter spel är i min mening ospelbara om man droppar under 45-50 i online läge då fienden redan sprungit fri varv runt en. I bilspel skulle väl liknelsen vara att oj 500 meter till skarp höger kurva nästa ögonblick åh vilka fina däckstaplar detta var.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 