Permalänk

360 elit strul

hej en polare bhöver hjälp med sitt xbox 360 elit...
här kommer felet: den kan inte läsa spelen men han kan kolla på film med den.. tycker att det låter jävlit skumt. ja tror att det kan vara lasern som ä slut men då borde den la inte kunna läsa Filmerna... stort tack till den som hjälper mej lista ut det

Permalänk
Medlem

fattar inte vad du skrev. Den kan inte läsa spelen för lasern är slut, men då borde den inte kunna läsa spelen? eller va?

Permalänk
Medlem

rofl?

Visa signatur

gtx 460, amd 965,Asus M4N98TD EVO SLI, corsair 650w, 4gb ddr3 1600mhz

Permalänk
Medlem

Halloj,

Som jag har förstått så försöker han spela upp film via liteon läsaren inte via en extern hårddisk?

När han matar in skivan, låter boxen? Märker man att skivan snurrar?

Be han koppla in den live, uppdatera boxen och pröva igen.

Jag var tvungen att uppdatera en för att spela upp blue ray filmer dock via extern hårddisk.

Permalänk
Medlem

har en kompis som hade samma problem,, och de blev RMA. om du inte har garanti kvar så är de bara att köpa en ny DVD till xboxen.
någon av dessa 2 är de du ska ha, dock får du leta själv vilken de är.
Samsung XBOX 360 DVD-ROM MS28 - 495kr : Chipper.SE - Multi-X Chip - Tillbehör - Mobilupplåsning
LiteOn XBOX 360 DVD-ROM DG-16D2S - 595kr : Chipper.SE - Multi-X Chip - Tillbehör - Mobilupplåsning

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

har en kompis som hade samma problem,, och de blev RMA. om du inte har garanti kvar så är de bara att köpa en ny DVD till xboxen.
någon av dessa 2 är de du ska ha, dock får du leta själv vilken de är.
Samsung XBOX 360 DVD-ROM MS28 - 495kr : Chipper.SE - Multi-X Chip - Tillbehör - Mobilupplåsning
LiteOn XBOX 360 DVD-ROM DG-16D2S - 595kr : Chipper.SE - Multi-X Chip - Tillbehör - Mobilupplåsning

Han säger ju att han äger en 360 elite, då borde du veta att det är liteon på dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av syntaxVI:

Han säger ju att han äger en 360 elite, då borde du veta att det är liteon på dem.

borde och borde,, kan inte bryr mig så mycke,,,

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

fattar inte vad du skrev. Den kan inte läsa spelen för lasern är slut, men då borde den inte kunna läsa spelen? eller va?

läs en gång till skrev att ja tror att lasern är slut men då borde den inte kunna läsa filmerna...

Permalänk
Skrivet av syntaxVI:

Halloj,

Som jag har förstått så försöker han spela upp film via liteon läsaren inte via en extern hårddisk?

När han matar in skivan, låter boxen? Märker man att skivan snurrar?

Be han koppla in den live, uppdatera boxen och pröva igen.

Jag var tvungen att uppdatera en för att spela upp blue ray filmer dock via extern hårddisk.

han försöker o spela från skivan men det händer inget kommer upp någon vit bild med spelets namn sen händer det inget mer

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

har en kompis som hade samma problem,, och de blev RMA. om du inte har garanti kvar så är de bara att köpa en ny DVD till xboxen.
någon av dessa 2 är de du ska ha, dock får du leta själv vilken de är.
Samsung XBOX 360 DVD-ROM MS28 - 495kr : Chipper.SE - Multi-X Chip - Tillbehör - Mobilupplåsning
LiteOn XBOX 360 DVD-ROM DG-16D2S - 595kr : Chipper.SE - Multi-X Chip - Tillbehör - Mobilupplåsning

oki tack... tror inte det finns någon garanti kvar...