InluZion Presents: NZXT Khaos the Industrial beast...

Permalänk
Medlem
Skrivet av InluZion:

Skulle komma upp ja. ska fixa dom i morgon på dagen, har mest haft strul med burken idag, den stanna vid BIOS post hela tiden med texten checking nvram och sen ville skiten inte ens nolla BIOS men det är fixat nu, så bildenrna kommer i morgon på dagen då grabben är på dagis och jag kan lägga upp dom ifred.

MVH

Det gillas, vill seeeee

Permalänk
Medlem

du har möjligtvis inte tid att lägga upp det nu? jag väntar med spänning och förstår att allt tar tid, speciellt när man har lite mindre barn Du verkar iallafall komma någonstans!

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Medlem

Biiiiiilder

Permalänk

Hallå, han la ju upp ett galleri innan om ni inte missade det?

http://www.sweclockers.com/galleri/6537-the-industrial-beast-...

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hirsch:

Biiiiiilder

Hade mer än gärnba uppdaterat, har tagit bra många bilder idag som skulle upp, men min burk är kvar hos McTw1st då jag var där i natt och nu visar det sig att det inte min CANON EOS350 funkar i min förbannade jävla skit DELL

ville ju visa vad som gjorts och dela med mig av alla nya ider. får kolla om tjejen kan av vara sin laptop en stund så att jag kan fiaxa upp bilderna. på ett eller annat sätt ska dom komma upp innan 00:00 inatt.

MVH

Permalänk
Avstängd

Kan iaf dela med mig av lite Idér innan bilderna kommer.

Först ska jag nog ta och beställa vatten kylning till detta bygge också, kommer att bli en 420rad i fronten, sen blir det block på CPU och minnen till en början, sen kommer det även att komma till moderkort och GPU.

Sen är fronten helt omarbetat i mitt huvud, det kommer att bli svart nät över hela fronten sen blir 420raden bakom det.

så idag har jag fixat lite med det, med hjälp av min släkting Nicklas. jag har även vänt fronten 180grader så det blev att borra lite för att få allt att passa bra igen, har även borrat hål i moderkorts plåten för LEDsen som ska in där

Ni får se lite snart när bilder kommer på det.. kommer dock inte att lägga till text till bilderna idag utan det får göras i morgon när grabben sover middag.

MVH

Permalänk
Avstängd

Galleriet uppdateras nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av InluZion:

Galleriet uppdateras nu!

Sedär ;3 ser ut som ett "clean cut", fin update (Y)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Poiz:

Sedär ;3 ser ut som ett "clean cut", fin update (Y)

Tackar. ska se hur mkt jag kan hinna med idag, men med lite tur så hinner jag med att fixa ELen till allt. måste även små fixa lite och beställa hem MESH till fronten, men det borde inte vara några probs

Permalänk
Medlem

Hur går det med bygget :)?

Visa signatur

Vi är alla nybörjare i början, glöm aldrig det.
1: Mozart TX - MSI Big bang-Xpower - i7 980x på vatten - GTX480 Sli - 12gb Dominator - 2x 128gb SSD raid0
2: Stacker 830 Nvidia - QX9650 (H20) - EVGA 780i - 9800GX2 (H20) - 8gb XMS2 - 150gb vraptor Raid0 + 5,2Tb

Permalänk

Hade varit kul att se dig med ett låg budget bygge