Permalänk
Inaktiv

Asus laptop sandy bridge??

hur länge dröjer det tills asus uppdaterar u3x,u4x serien med sandy bridge processorer?? tänkte köpa en asus u36 tycker den verkar vara riktigt bra.., men vet nu inte om man borde vänta tills dem uppdaterar u-serien med de nya processorerna...?? tacksam för svar;)))

på tal om dator om ngn har en annan laptop i samma anda som asus u36 som dem tycker är bättre så tar jag gärna emot tipset!!!

Permalänk
Medlem

Jag funderar på samma sak, känns ju dumt att köpa en nu om sandy bridge nu blir så mycket bättre och kommer snart!

Jag har kollat på Asus U31JG-RX039V, tycker den verkar mycket mer prisvärd än den du nämnde. Bättre grafikkort också tror jag, om man är intresserad av sånt..

Permalänk
Hjälpsam

Iom att Sandy Bridge har varit klar för tillverkning såpass länge tror jag för en gångs skull att laptoptillverkarna kommer vara med vid lanseringen och inte 6-12 månader efter som vanligt.

Däremot vilka märken och modeller som kommer med den kan vi nog bara vänta på tills CES mässan är klar.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Sen vill tillverkarna alltid sälja ut resterande lager till ett så högt pris som möjligt. Troligen kommer det att finnas ett fåtal modeller från respektive tillverkare, men det kommer ta ett tag innan storsäljarna får SB.