Konstigt muslagg i CS 1.6!! HJÄLP BEHÖVS!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Töre
Registrerad
Dec 2010

Konstigt muslagg i CS 1.6!! HJÄLP BEHÖVS!

Det är riktigt jobbigt, men jag får typ ngt konstigt "muslagg" elr vad man ska kalla det när jag spelar cs. Oftast är det bara lite grann så att det funkar att spela, men ibland blir det sjukt mycket så att det inte går att aima eller någonting. Och nu har det börjat bli ett problem eftersom det händer mer och mer...

Det är svårt att förklara men det är som att musen gör konstiga "ryck" helt plötsligt, och när dessa "ryck" infaller är det som om det blir 2002878979 miljoner sens under den sekund de inträffar. I och med detta hamnar alltid siktet på ett helt annat ställe än jag tänkt mig på, vilket blir otroligt svårt att aima med. Faktum är att det är svårt att springa också, eller att röra sig över huvud taget, då det där jävla rycket kommer varje gång jag rör musen.

Först trodde jag att det var musmattan som var smutsig elr ngt, men provade byta och samma sak hände. Jag har testat installera om cs/steam, rsa datorn, byta rates, installera om drivrutiner till min mus, jag har fan provat allt känns det som. Ibland om jag har tur kan det hjälpa att stoppa hl.exe på "låg prioritet". Men det är knappast en permanent lösning på mitt problem, så vad ska jag göra?

Jag har också formaterat om datorn ifall det skulle vara något virus elr liknande, men icke så.

Har hört att det kan fungera att stänga av mouse acc, men vad är det och hur gör man det?

Är det kanske cs i sig som laggar elr ngt?

Musen i fråga är en QPAD 5K. Hjälp uppskattas, för det går fan inte att lira så här

3x01 The Magnificent Seven
Dean: All I see is the light at the end of the tunnel.
Sam: That's hellfire, Dean.