Permalänk

Julklappstips

Hittade ingen liknande tråd så skapar en ny.
Julen närmar sig och jag skulle behöva tips på klappar. Det jag letar efter är nåt förhållandevis billigt till min mor och syster. Mamma är 47 och syrran är 19. De har väl inga direkta intressen... Kläder, kroppsvård, hår och sånt, men det är djupt vatten! Nån liten kul grej är nog bättre.
Hur som helst. Jag har hjärnsläpp. Tips på julklappar till dessa två mellan 0-400kr/klapp i pris skulle vara uppskattat!

Skulle chansa på att fler personer sitter i samma tips. Om fler behöver julklappstips så skriv det här så hjälps vi åt!

God Jul

Permalänk
Medlem

min bror och hans flickvän skulle jag behöva tips till, riktigt svårt ibland! han gillar bilar och att mecka med sin jänkare och hon gillar mest att sitta på facebook som alla andra tjejer

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Kanske nått presentkort till spa-behandling?
Eller en parfym? Det värsta som kan hända är att den blir stående
Presentkort till nån klädbutik möjligtvis, men det kan vara ganska trist.

Denna har jag köpt, kanske passar din bror Aka_The_Barf
Fast vetetusan om den hinner komma fram, kanske finns ute på stan.

God Jul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Kanske nått presentkort till spa-behandling?
Eller en parfym? Det värsta som kan hända är att den blir stående
Presentkort till nån klädbutik möjligtvis, men det kan vara ganska trist.

Denna har jag köpt, kanske passar din bror Aka_The_Barf
Fast vetetusan om den hinner komma fram, kanske finns ute på stan.
http://www.thabto.co.uk/images/buckle_up_key_holder_plugging_...

God Jul!

Vart hittar man en sådan!?

Visa signatur

Intel Q6600 g0 @ 3.2Ghz/ MSI P35 NEO2-FR/ Sparkle GTX 460 1gb/ 2x2048 Corsair XMS2 6400 / Scythe Ninja PLUS Rev. B/ Antec Sonata III

Permalänk
Medlem
Skrivet av redskins:

Vart hittar man en sådan!?

Buckle Up Key Holder™ | Seatbelt buckle key holder | Safety belt key holder

Permalänk
Medlem

Och den borde väl inte vara helt omöjlig att tillverka själv heller!

Permalänk
Hedersmedlem

Boktips: The Dirt

The dirt : bekännelser från världens mest ökända rockband / Mötley Crüe med Neil Strauss - Neil Strauss - Bokus bokhandel

Jag må vara sen med att ha läst den, men fan vad bra den är. Om ni inte läst den, köp!

Sjukt billig också.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Rich:

Boktips: The Dirt

The dirt : bekännelser från världens mest ökända rockband / Mötley Crüe med Neil Strauss - Neil Strauss - Bokus bokhandel

Jag må vara sen med att ha läst den, men fan vad bra den är. Om ni inte läst den, köp!

Sjukt billig också.

Håller med, en sjukt bra bok!

Permalänk
Medlem

Svårt att hitta bra julklappar som verkligen ger något för en liten peng tycker jag. Bättre att lägga ihop och ge något bra! Gav morsan en sån där grynings-väckarklocka förra året och det är fortfarande årtiondets present ^^

Syrran måste väl nöja sig med presentkort ändå? Köpte kläder till min 19åriga bror i år då han själv inte har någon smak

Farsan är största problemet. Har köpt diverse verktyg, bluetooth-headset och prylar genom åren men det slutar alltid upp med att det ligger i en låda. Film går bort för han tycker bara allt är larvigt. Musik vill jag inte köpa till honom för den musiken vill fan inte jag höra i bilen.

Permalänk

Jo svårt det där!
Får väl bli presentkort om jag inte hittar något annat. Farsan får bok + kalsonger. Alltid uppskattat :).
Kollade igenom coolstuff om jag kunde hitta något kul till syrran eller morsan, men gick inget vidare. Och börjar bli för sent nu för att våga köpa nåt på nätet.

Permalänk

Smartbox har roliga grejer går att köpa på åhlens

Upplevelsepresenter i bl.a. Frankrike, Italien, Sverige och Danmark | Smartbox.com

sen om man går in på Bodyshop så har de många roliga färdiga paketförslag, annars kan du jue alltid köpa nån lyxig mascara, till syrran givenchy phenomen eyes är grym^^

Permalänk
Skrivet av johanna_l:

Smartbox har roliga grejer går att köpa på åhlens

Upplevelsepresenter i bl.a. Frankrike, Italien, Sverige och Danmark | Smartbox.com

sen om man går in på Bodyshop så har de många roliga färdiga paketförslag, annars kan du jue alltid köpa nån lyxig mascara, till syrran givenchy phenomen eyes är grym^^

Jag finner butiken Kicks obehaglig.
Men färdiga paket låter inte helt fel. Kanske borde ge det ett försök! Tackar för förslaget.

Permalänk

Har en kusin som är.. 6-7år (tror jag) han önskar sig ett spel med turtles, han har ps2 och gamecube, nån som vet om det finns något spel med turtles till den åldersgruppen?

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem

Försöker betala genom paypal men det verkar inte fungera, betalade du med kortet eller paypal?

@ Lars ovanför, jag hittade två spel genom en googling fast de är rankade 12+
vet inte om det gör något eller ej men länkar i alla fall..

TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles)/PS2 - spelbutiken

Teenage Mutant Ninja Turtles Smash Up /PS2 - spelbutiken

har inte spelat eller läst så mycket om de så kolla igenom så det stämmer

Visa signatur

Intel Q6600 g0 @ 3.2Ghz/ MSI P35 NEO2-FR/ Sparkle GTX 460 1gb/ 2x2048 Corsair XMS2 6400 / Scythe Ninja PLUS Rev. B/ Antec Sonata III

Permalänk
Skrivet av redskins:

Försöker betala genom paypal men det verkar inte fungera, betalade du med kortet eller paypal?

@ Lars ovanför, jag hittade två spel genom en googling fast de är rankade 12+
vet inte om det gör något eller ej men länkar i alla fall..

TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles)/PS2 - spelbutiken

Teenage Mutant Ninja Turtles Smash Up /PS2 - spelbutiken

har inte spelat eller läst så mycket om de så kolla igenom så det stämmer

Jo äve jag hittade dessa titlar, dock så tror jag att han kanske är för liten för de?

tack iaf

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Skrivet av redskins:

Försöker betala genom paypal men det verkar inte fungera, betalade du med kortet eller paypal?

Låter skumt, har du provat med kort?
Beställde inte genom deras egna sida, köpte via ebay har jag för mig.

Permalänk
Skrivet av Aka_The_Barf:

min bror och hans flickvän skulle jag behöva tips till, riktigt svårt ibland! han gillar bilar och att mecka med sin jänkare och hon gillar mest att sitta på facebook som alla andra tjejer

Valfri verktygs låda på biltema funkar alltid!

Permalänk
Medlem

Den bältesnyckelhållaren hade jag velat ha. Men man kan väl bygga en själv:)

Får gå förbi skroten imorgon...

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk

Vad köper man åt en pappa som har allt redan? Ska det bli vinflaskor delux igen?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Om era fäder reser mycket så kan jag rekommendera en ny necessär. De blir snabbt jävligt grisiga med alla rakprylar och tandkräm och gud vet vad. Nuförtiden kollar de alltid i folk necessärer på flygplatser och sist berättade min gode far att han skämdes lika mycket varje gång han visa upp sin nerkläggade sak.
Så en ny necessär med så många jävla fack som möjligt var förra årets storsäljare.

I år får han en träningsväska. Undrar om han förstår piken

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

http://www.biltema.se/ProductImages/10/large/10-140_l.jpg

Valfri verktygs låda på biltema funkar alltid!

Sånt tackar man och tar emot, fast man redan har det... Värsta jag vet iaf.

Permalänk
Medlem

Köpte precis en vattenkokare till morsan, det duger =D hade jag haft pengarna skulle det blivit en iPad ;p

Permalänk
Skrivet av electric_man:

Sånt tackar man och tar emot, fast man redan har det... Värsta jag vet iaf.

Man kan aldrig ha för mycket verktyg!

Permalänk
Medlem

Har upptäckt att Chokladfabriken är ett bra ställe att köpa present på. Fin och god choklad, dyrt, men ändå inte så mycket pengar (250 spänn för en mellan(?) ask med typ 20 bitar).

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.