HP Compaq 6530b NX652ES 2500 kr (söker information)

Permalänk
Medlem

HP Compaq 6530b NX652ES 2500 kr (söker information)

Hej!

Jag har nu under en tid kollat efter en bärbar dator som bara ska vara till lätt surfande och liknande, alltså inget krävande. Jag har också bestämt mig för att minimum är en två kärnig processor med lite mer kräm än atom serien för att säkra för framtiden lite.

Hur som helst så snubblade jag idag in på prisjakt och hittade denna dator HP Compaq 6530b NX652ES - 1,66GHz DC 2GB 250GB DVD±RW 14" - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer och undrar nu om den är något att ha?

Kan tillägas att jag tänk mig att ge max 4-5000! Och att storleken bör vara åt det mer portabla hållet, men inte för liten (12"-14")

Det jag mest undrar är om batteriet i denna dator. Jag har sökt själv på nätet men hittar inte så mycket info om denna dator, så kanske det finns någon vänlig själ som är lite insatt/har erfarenhet utav denna dator som kan dela med sig av information.

Tack på förhand och god jul på er!

EDIT: Datorn finns inte längre att köpa (kostade 2500 under onsdagen)

Visa signatur

CPU: i7 960 | MB: Asus Rampage III Extreme | RAM: 24GB Corsair Dominator | GPU: Sapphire RX 480 8GB | NÄTAGG: Corsair AX1200