Permalänk

Penumbra BP

Någon som seriöst vet vart man kan hitta hela "Penumbra PB" någon stans? )

Permalänk
Avstängd
Permalänk

så du vet inte om man kan ladda hem det nån stans?

Permalänk
Skrivet av gizmon0003:

så du vet inte om man kan ladda hem det nån stans?

Det finns väl på Steam?

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gizmon0003:

så du vet inte om man kan ladda hem det nån stans?

Om du går in på länken han gav dig och klickar på "buy" så ser du ju att det kan köpas på steam, direct2drive, gamersgate samt frictional games egen shop. Alla dom är digital downloads.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk

jo det såg jag, men nått som är gratis som man kan ladda hem? (a)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gizmon0003:

jo det såg jag, men nått som är gratis som man kan ladda hem? (a)

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta förbjudet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna.

Läs forum reglerna!

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk

mjoo, jag förstår tack för hjälpen.. blir nog att köpa Black plague för jag klarade precis overture och vill spela vidare..

Permalänk
Hedersmedlem

§ 7 i reglerna är som sagt trevlig läsning. Lycka till med spelandet och kom ihåg att alltid betala för dig.

*tråd låst*